Havørred fra kysten på sjælland.

Erik

Hejsa

Jeg vil tage mig en tur på kysten efter havørrede engang i næste uge.

Jeg fisker mest med blink og bombarda, men stangen flue kan også komme på
tale.

Hvor skal jeg tage hen?

På forhånd tak
Erik

Calle.

Erik wrote:
> [...]
>
> Jeg vil tage mig en tur på kysten efter havørrede engang i næste uge.
>
> Jeg fisker mest med blink og bombarda, men stangen flue kan også

til vandet ;-9

--
*** Calle ***

Erik

> til vandet ;-9
>
> --
> *** Calle ***

Det have jeg slet ikke tænkt på...

3140 Bjørgheim

Erik wrote:
> [...]
>
> Jeg vil tage mig en tur på kysten efter havørrede engang i næste uge.
>
> Jeg fisker mest med blink og bombarda, men stangen flue kan også

Ikke til Nordsjælland, der står jeg.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Erik

> Ikke til Nordsjælland, der står jeg.
>
> --
> |
> [OO]
> <>'

Du må godt nok være FED! Hvis der ikke er plads til andre end dig....

/Erik

william

Så hjælp dog manden med et par gode fiskepladser - kender desværre ikke selv
noget til djævleøen.

"Erik" <egpn...@SPAMhotmail.com> wrote in message

3140 Bjørgheim

Nånånå . . . Hornbæk Plantage plejer at være et godt bud, men lad være med
at kroge mig i ryggen ;-)

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Posten

...: Andreas EH :...

Erik skrev:
--- snip ---

Du kan godt være heldig at fange en eller to ude ved dok-broen ved det
gamle B&W.

:o)
Andreas