Den 01-06-2012 17:39, Lars Kongshøj skrev:
> Den 01-06-2012 16:18, Ivar skrev:
>> I følge ugebladet Ingeniøren vil de 83 stk IC4 tog koste DSB mindst
>> 6,4 milliarder kroner. Da der er 198 siddepladser i hvert tog,
>> er det mindst 389.000 kr pr. siddeplads.
>
> Der er ingen grund til at beregne beløbet, før den sidste ekstraregning
> er dukket op.
Slet ikke, når det er Ingeniøren, der står for beregningen.