Videoer

Jens Vestergaard

Kommentar vist unødvendig:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20320728.html

--
mvh
Jens Vestergaard

Jørgen Røn

"Jens Vestergaard" <j...@railsoft.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9BADB1CF31...@62.243.74.163...
> Jens Vestergaard <j...@railsoft.dk> skrev den 09 feb 2009 i

> Fejl, skulle have været (og er nu) postet i jernbane-gruppen. Sorry.

Alt forladt - underholdende/skræmmende - der er sikkert en kommende kandidat
til Darwin prisen (http://darwinawards.com/darwin/darwin2008.html) blandt de
tosser :-)

--
Venlig hilsen
Jørgen Røn

Steen Thomassen

Jørgen Røn skrev:

Underholdning? Når man har kørt i et tog som er kørt en ned - så er det
meget uhyggelig. Jeg har det meget dårlig med at bliver til
underholdning. Og det er desværre noget der sker tit - det forstyrre
driften så man ikke kommer frem til tiden fordi driften er indstillet.
Sidst jeg så var i går aftes, hvor strækningen Glostrup-Høje Taastrup
var lukket - dækket med et TV-hold på ulykkesstedet! Det er usmagelig.

Mvh
Steen

Steen Hansen

Af en eller pervers grund er blod underholdning i nyhederne - se
blot hvad der sker ved et trafikuheld!
Alligevel er det vildt irriterende når nogen vælger at tage sit
liv/kaste en cykel ned på s - togsnettet, med aflysninger og
store forsinkelser til følge.

Steen

Mikkelsen

"Jørgen Røn" <sa...@DELETEskilteskoven.dk> skrev i en meddelelse

> Alt forladt - underholdende/skræmmende - der er sikkert en kommende
> [...]
Efter selv at have prøvet det 1-gang, og været tæt på 2 gange, syntes jeg
nok at underholdningsværdien kan ligge på et meget lille sted.

Mvh
Ole

Leo Jørgensen

> Efter selv at have prøvet det 1-gang, og været tæt på 2 gange, syntes jeg
> nok at underholdningsværdien kan ligge på et meget lille sted.

Han jeg heldigvis ikke prøvet.

Har dog haft udrykningskøretøjer der har sakset mellem bomene, det er heller
ikke så fedt, men det pågældende firma er begyndt at straffe personalet for
sådan en forseelse, det syns jeg er en go ting, nu mangler vi så bare
Politiet også bliver straffet når de gør det.

Hygsom
Leo

Lars Kongshøj

Leo Jørgensen skrev:

> [...]
> sådan en forseelse, det syns jeg er en go ting, nu mangler vi så bare
> Politiet også bliver straffet når de gør det.

Det klares helt automatisk, hvis toget ikke kan nå at bremse.

/Lars