Stik til decoder.

Hans Ole

Godaften.

Har smidt et par billeder i dk.binaer.
Har fundet dette stik/forlænger i min rodekasse.
Har ingen ide om hvor jeg har fået den men kunne godt bruge 4 styk mere.
Nogen der har et bud på hvor det kan købes.

--
Venlig hilsen
Hans Ole

Peter Engelsted Jonasen

Hans Ole skrev:

> [...]
> Har ingen ide om hvor jeg har fået den men kunne godt bruge 4 styk mere.
> Nogen der har et bud på hvor det kan købes.

Hvis du sender det, kan jeg også se det - min udbyder giver ikke adgang
til d.binaer

--
vh/Peter E. Jonasen
www.kvv73.dk - www.digitaltog.dk - www.digital-train.com

Hans Ole

Peter Engelsted Jonasen wrote:

> Hvis du sender det, kan jeg også se det - min udbyder giver ikke
> adgang til d.binaer

Det tænkte jeg ikke lige over.
Men hvis der er andre som har samme problem har jeg lagt dem på min
hjemmeside.
http://www.smugglers-division.dk/stik-001.jpg
http://www.smugglers-division.dk/stik-002.jpg

--
Mvh Hans Ole
www.smugglers-division.dk

Max

Hej Hans Ole

> mere. Nogen der har et bud på hvor det kan købes.

Du kan lave nogen af IC sokler med tulipansokler.

--
Mvh Max

Jørgen Røn

"Hans Ole" <hans...@NOSPAM3xpetersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Har ingen ide om hvor jeg har fået den men kunne godt bruge 4 styk mere.
> Nogen der har et bud på hvor det kan købes.

Hej Ole

Jørgen Røn

"Jørgen Røn" <sa...@DELETEskilteskoven.dk> skrev i en meddelelse

Her kommer resten - sorry :-)

Hvis du sponsorerer portoen, kan du få et par stænger SIL sokler samt lidt
hulprint af mig ub.
Kig evt. her: http://www.skilteskoven.dk/images/ombygning/mz/mzombyg24.jpg
Drop mig en mail via min hjemmeside hvis du er interesseret.

--
Venlig hilsen
Jørgen Røn

Hans Ole