Opdatering til marklin CS

falste...@falsterbanen.dk

Så ligger den første softwear 2.0.4 updatering klar til CSén, og den
opdatering er krævet hvis man vil bebenytte den nye ESU booster.

Endvidere er der nye lokomotiv symboler, samt man kan se hastigheden i
km/t, samt nye menu punkter, samt et nyttigt punkt (Som EcOS allerede
har) man kan følge forbruget på CSéns booster, både den indbygget,
samt tilsluttede boostere

Download Version 2.04, Stand Januar 2008 (2 MB)

http://medienpdb.maerklin.de/systems/CS_update_20071221-1120_2_0_4.bci

www.falsterbanen.dk

Jørgen Røn

<falste...@falsterbanen.dk> skrev i en meddelelse

>Download Version 2.04, Stand Januar 2008 (2 MB)

>http://medienpdb.maerklin.de/systems/CS_update_20071221-1120_2_0_4.bci

Hvordan opdaterer man så CS i praksis? Skal man bruge et program eller?
Der er ikke megen hjælp at hente på Märklins bruger(u)venlige hjemmeside.
Det er der muligvis, men det er s.. godt gemt!

--
Venlig hilsen
Jørgen Røn

falste...@falsterbanen.dk

On 2 Feb., 10:45, "Jørgen Røn" <s...@DELETEskilteskoven.dk> wrote:

> [...]
> Der er ikke megen hjælp at hente på Märklins bruger(u)venlige hjemmeside.
> Det er der muligvis, men det er s.. godt gemt!

I den dansk brugsanvisning til CSén på side 42 eller punkt 7,3 ;-)

Per Roed

Hej.
man downloader opdateringen fra Märklins hjemmeside og gemmer den på sin
harddisk.
Derefter vælger man Central Stations IP adresee i sin browser (Internet
Explorer, Firefox,..)
fx. 192.168.1 23

Så kommer def en menu op hvor man blandt andet kan tage backup af toglisten
samt updateret SW.

Det er ret nemt.

mvh Per

Jørgen Røn

>I den dansk brugsanvisning til CSén på side 42 eller punkt 7,3 ;-)

Tskkkk, skal man nu også til at læse manualer ;-))

Tak for hjælpen - det står ganske rigtig i manualen - nu må jeg så prøve
(når jeg engang får sat CS'en til anlægget) :-))