Google Grupper understøtter ikke længere nye Usenet-opslag eller -abonnementer. Tidligere indhold er fortsat synligt.

logoer m.v. til 1:87?

3 visninger
Gå til det første ulæste opslag

Thomas Bruun

ulæst,
10. jan. 2009, 13.07.3410.01.2009
til
Hvor kan man jeg få lavet logoer osv til biler i 1:87 lavet på
bestilling? Jeg har prøvet EE Litra uden held desværre.

Mvh
Thomas

Spraka&Tyra

ulæst,
10. jan. 2009, 13.42.2810.01.2009
til

"Thomas Bruun" <rocke...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvor kan man jeg få lavet logoer osv til biler i 1:87 lavet på
>bestilling? Jeg har prøvet EE Litra uden held desværre.

Prøv Skilteskoven http://www.skilteskoven.dk/index.htm

/Svend

Jens Fredericia

ulæst,
10. jan. 2009, 13.55.3410.01.2009
til
>Hvor kan man jeg få lavet logoer osv til biler i 1:87 lavet på
>bestilling? Jeg har prøvet EE Litra uden held desværre.

Er manden bag EE-litrering ikke afgået ved døden for noget tid siden?

Jens, Fredericia 10.01.2009

Thomas Bruun

ulæst,
10. jan. 2009, 16.21.4710.01.2009
til

Hans side er ihvertfald stadig på www: http://www.modeltrafik.eu/

Jens Fredericia

ulæst,
11. jan. 2009, 08.31.4311.01.2009
til
>Hans side er ihvertfald stadig på www: http://www.modeltrafik.eu/

Har netop fået udredet at den oprindelige køkkenfabrikant er død, men at
sagerne blev arvet af en anden forhandler i Odense. Jeg ved ikke hvor meget
den nye ejer gør i det pt.

Jens, Fredericia 11.01.2009

Torben Ziegler

ulæst,
12. jan. 2009, 10.22.0612.01.2009
til
On 10 Jan., 19:07, Thomas Bruun <rockeks...@hotmail.com> wrote:
> Hvor kan man jeg få lavet logoer osv til biler i 1:87 lavet på
> bestilling? Jeg har prøvet EE Litra uden held desværre.

Hej.

Prøv evt. http://www.togdillen.dk

Under menupunktet "Reklamebiler" tilbyder han reklamebiler i oplag fra
25 stk.
Der er godt nok tale om færdige biler, men han kunne måske også lave
dine logo'er.

Med modelbanehilsen
Torben Z.
--