Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

D800 must have tilbehør

8 views
Skip to first unread message

;o)-max

unread,
May 21, 2012, 10:59:11 AM5/21/12
to
Man fristes til at mene at en pakke voksen bleer
er en must have når man går rundt og pisser i
bukserne af begejstring over sin ny indkøbte d800.
http://www.luminous-landscape.com/techniques/eclipse_2012.shtml

Det ændrer så ikke på at Reichmanns billeder er totalt
uinteressante og uden nogen kunstnerisk kvalitet, godt
nyt for os der ikke kan/vil købe nyt kamera hver gang
de kommer på marked. Det er stadig manden/kvinden bag
apparatet der laver de goe billeder.
;o)-max-

TOCA

unread,
May 21, 2012, 11:21:37 AM5/21/12
to

";o)-max" <smileym...@gmail.com> wrote in message
news:jpdl7s$er5$1...@dont-email.me...
Man behøver vel ikke et D800 for at have behov for Tena?

Personligt har jeg det sådan, med alt nyt legetøj, i hvert fald de første
par dage, uanset anskaffelsespris og funktion :o)

Jep, både det dyreste og det bedste kamera kan tage elendige billder, uanset
hvor mange "smarte" funktioner det udstyres med, og hvor skrap man er til PS
;o)

Tommy C


Soeren Friberg

unread,
May 21, 2012, 11:23:50 AM5/21/12
to
Den 21-05-2012 16:59, Hr Kaner skrev:
> Det ændrer så ikke på at Reichmanns billeder er totalt
> uinteressante og uden nogen kunstnerisk kvalitet, godt
> nyt for os der ikke kan/vil købe nyt kamera hver gang
> de kommer på marked. Det er stadig manden/kvinden bag
> apparatet der laver de goe billeder.

Intet andet end lumpen jalousi.


--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk
http://www.facebook.com/fotofriberg.dk
http://1x.com/artist/sfriberg/photos

Hans Kruse

unread,
May 21, 2012, 1:05:25 PM5/21/12
to
Og hvad så?

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse
www.hanskrusephotography.500px.com , www.hanskrusephotography.com ,
www.hanskrusephotography.zenfolio.com

Henrik

unread,
May 21, 2012, 5:02:08 PM5/21/12
to
";o)-max" <smileym...@gmail.com> wrote:
> godt
> nyt for os der ikke kan/vil købe nyt kamera hver gang
> de kommer på marked. Det er stadig manden/kvinden bag
> apparatet der laver de goe billeder.
> ;o)-max-

Men hvis alle havde det sådan, så ville vi stadig stå og fumle med
glasplader og magnesium pulver ;) men de kan også give gode billeder.
--
Henrik
0 new messages