";o)-max" <
smileym...@gmail.com> wrote in message
news:jpdl7s$er5$1...@dont-email.me...
Man behøver vel ikke et D800 for at have behov for Tena?
Personligt har jeg det sådan, med alt nyt legetøj, i hvert fald de første
par dage, uanset anskaffelsespris og funktion :o)
Jep, både det dyreste og det bedste kamera kan tage elendige billder, uanset
hvor mange "smarte" funktioner det udstyres med, og hvor skrap man er til PS
;o)
Tommy C