Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Ny firmware update Nikon D700

1 view
Skip to first unread message

Ole Larsen

unread,
May 25, 2012, 1:09:44 AM5/25/12
to
på Nikon Support Center

--
-and gallantly handed her my very last piece of gum-
---------------------------------
http://olelarsen.eu/

Soeren Friberg

unread,
May 25, 2012, 10:04:53 AM5/25/12
to
Den 25-05-2012 07:09, Ole Larsen skrev:
> på Nikon Support Center
>
Tak Ole.
Jeg fik automatisk besked fra supportcentret for et par dage siden: Jeg
har så ikke lagt mærke til nogen større forskel.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk
http://www.facebook.com/fotofriberg.dk
http://1x.com/artist/sfriberg/photos

Bo Bjerre

unread,
May 25, 2012, 12:11:00 PM5/25/12
to
On 25-05-2012 16:04, Soeren Friberg wrote:
> Den 25-05-2012 07:09, Ole Larsen skrev:
>> på Nikon Support Center
>>
> Tak Ole.
> Jeg fik automatisk besked fra supportcentret for et par dage siden: Jeg
> har så ikke lagt mærke til nogen større forskel.

Beskrivelsen fra Nikon's side var at ved visse objektiver, kunne der i
sjældne tilfælde forekomme undereksponering.

Men hatte af, for at de retter den slags på et kamera, der må forventes
at forlade markedet om relativt kort tid.

Bo //


Ole Larsen

unread,
May 25, 2012, 12:18:26 PM5/25/12
to
Tja, måske forlader det markedet inden så længe - men en del at de ting,
der er outdated ifgl. markedsøkonomer, holder alligevel:
Leica, Folkebåden, rørforstærkere, en skovl og et piskeris...

Soeren Friberg

unread,
May 25, 2012, 1:27:32 PM5/25/12
to
Den 25-05-2012 18:11, Bo Bjerre skrev:
>
> Beskrivelsen fra Nikon's side var at ved visse objektiver, kunne der i
> sjældne tilfælde forekomme undereksponering.

Ok tak; jeg har egentlig snarere oplevet det modsatte problem et par
gange med min 24mm f/1.4, men ikke med 35mm f/1.4, men det kan jo
skyldes mange ting - ikke mindst klumpen bag kameraet!

Bo Bjerre

unread,
May 25, 2012, 3:43:43 PM5/25/12
to
On 25-05-2012 18:18, Ole Larsen wrote:

> Tja, måske forlader det markedet inden så længe - men en del at de ting,
> der er outdated ifgl. markedsøkonomer, holder alligevel:
> Leica, Folkebåden, rørforstærkere, en skovl og et piskeris...

Du glemte Madam-Blå og Struer-Kajak'en. Ingen af dem kan man opdatere
firmware på ;-)

Jeg starter sommerroningen i morgen ved 05:30 tiden,

Bo //
0 new messages