On 25-05-2012 16:04, Soeren Friberg wrote:
> Den 25-05-2012 07:09, Ole Larsen skrev:
>> på Nikon Support Center
>>
> Tak Ole.
> Jeg fik automatisk besked fra supportcentret for et par dage siden: Jeg
> har så ikke lagt mærke til nogen større forskel.
Beskrivelsen fra Nikon's side var at ved visse objektiver, kunne der i
sjældne tilfælde forekomme undereksponering.
Men hatte af, for at de retter den slags på et kamera, der må forventes
at forlade markedet om relativt kort tid.
Bo //