GUE DIR-Fundamentals kursus i Nykøbing F.

Morten Dall Darmer

Hej Alle,

Jeg er ved at planlægge endnu et Fundamentals kursus i Nykøbing F.
Tidspunktet for kursuset er endnu ikke fastlagt, da det er et samspil af,
hvornår det passer instruktør og deltager, men jeg har et par stykker fra
klubben der siger at det skal være så hurtig som muligt :-)

Instruktøren vil være Achim fra Tyskland. Du kan se / læse lidt om ham på
hans egen hjemme side på
http://www.the-inner-space.com/index.php

Kursuset vil blive holdt i Nykøbing F. i Frømands klubben Baltic's lokaler,
hvor der også er mulighed for at overnatte og tilberede mad under kurset.
Læs mere om klubben på
http://www.balticdyk.dk/

Kurset har til formål at forbedre dykkerens grundlæggende færdigheder og
undervands evner, uanset hans/hendes uddannelses niveau.
Alle andre videregående GUE kurser stiller krav om bestået Fundamentales før
man kan deltage.
Kurset anbefales desuden for:

1. Den rekrative dykker der ønsker at forbrede sine basale færdigheder,
forøge sit komfort niveau, øget sikkerhed og mer sjov med sin sport.
2. Dykkeren der søger mere avanceret træning og et fundament hvorpå
færdigheder kan udbygges.
3. Dykkeren under GUE træning der skal gennemføre dette basis kursus for at
kvalificere sig til DIR træning.

Det er den nye type af Fundamentals kursus. GUE har ændret på Fundamentals
kursuset så det nu vare 4 dage i stedet for de tidligere 2,5 dag. Kursuset
indeholder nu et komplet nitrox teori, plus mange flere dyk (mere vand tid)
Det har gjort kursuset væsentlig bedre en det "gamle" Fundamentals kursus,
men også lidt dyre.

Til sidst prisen.
Prisen afhænger af flere ting, som f.eks. Euro kursen, benzin prisen og
antallet af elever, men forudsat at kurset bliver fyldt op (6 deltager) og
kurs og benzin priser forbliver uændret, så kommer kurset til at koste ca.
5.000,- dkk. excl. Undervisningsmaterialer ( "The fundamentals of better
diving" & "DIR -Fundamentals workbook" ) og 50$ i reg. fee til GUE

Har du Spørgsmål, mangler info eller vil reservere en plads på kurset så
skal du ikke holde dig tilbage, så send mig en mail.

du kan også melde dig direkte til kurset ved at gå ind på Balticdyk's
hjemmeside under kurser, helt i bunden. og tryk på tilmeld.
http://www.balticdyk.dk/default.asp?id=30

--
Med Venlig Hilsen
Morten Dall Darmer

>>> www.divedata.dk <<<
>>> Diving . Software development . Courses . Dive Gear <<<

Clevin

Hej,

Har du nogen idé om hvornår det bliver?

/Clevin

Morten Dall Darmer

"Clevin" <clevin....@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hej,
>
> Har du nogen idé om hvornår det bliver?

Nej,,,,

planen var så hurtig som mulig, jeg har 2 her fra nykøbing der er klar og
godt vil have det så hurtig som muligt, så vi skal jo bare have fat i 4
mere, og så finde en forlænget weekend hvor Achim og alle 6 deltager kan.

mvh Morten

torben nissen

Det kan godt jeg spørger dumt. Men er prisen 5000,- pr. person
eller i alt.
Nissen

Morten Dall Darmer

hej,

"torben nissen" <torben...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kan godt jeg spørger dumt. Men er prisen 5000,- pr. person
> eller i alt.
> Nissen

det er pr pason.

mvh Morten