Hej
On 25-05-2012 11:52, John N. H. wrote:
...
> Jeg forstår heller ikke, folk bliver overrasket over, at en bil skal
> synes hvert 2. år efter 4 år.
Hvor i alverden læser du at jeg er overrasket?
> Som Jens skriver, har man 6 måneder inden, hvor man blot kan møde op,
> uanset indkaldelse.
Plejer at vente på synsindkaldelsen, det er et glimrende system. Når man
ellers får indkaldelsen. Fik ellers indkaldelsen på min Escort (og for
den sags skyld min tidligere smadrekasse af en BMW 525tds fra '91) i
E-box, så ved ikke helt hvad der skete med den sidste indkaldelse.
> Synsindkaldelse er en service, du får. At syne bilen er en pligt, du
> har. Uanset om du har fået indkaldelse eller ej.
Men typisk betaler jeg altså heller ikke regninger før de dumper ind af
brevsprækken, kald mig bare underlig...
Nå, må igang med at måle på ABS systemet så den kan blive klar til syn.
--
Mvh, Kim