Mvh Ove
Du må nok ud med hvilken type motor du har og årgang.
/Hans
Ja selvfølgelig det er en 02 hpdi.
Mvh Ove
>
>"> Du må nok ud med hvilken type motor du har og årgang.
>>
>> /Hans
>
>Ja selvfølgelig det er en 02 hpdi.
>--
Nu er det vel ike sådan, at den har kæde og ikke rem?
De har det med, derude i den kommune, at bruge kæde i deres motorer.
--
Venlig hilsen
Folmer
Nej gid det var så vel, for der f!"#¤%&/ langt derind.
Mvh Ove