Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Tandrems mærker Carnival

1 view
Skip to first unread message

Ove

unread,
May 22, 2008, 5:46:21 AM5/22/08
to
Hej
Jeg er i den "heldige" sitiuation at jeg skal til at skifte højtryks pumpe
på min Carnival :-(
Er der nogen der ved hvordan mærkerne til tandremmen skal stå evt et print
hvor det kan ses.

Mvh Ove


Hans Kjaergaard

unread,
May 22, 2008, 10:59:34 AM5/22/08
to
On Thu, 22 May 2008 11:46:21 +0200, "Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk>
wrote:

Du må nok ud med hvilken type motor du har og årgang.

/Hans

Ove

unread,
May 23, 2008, 1:07:13 AM5/23/08
to

"> Du må nok ud med hvilken type motor du har og årgang.
>
> /Hans

Ja selvfølgelig det er en 02 hpdi.

Mvh Ove


Folmer Rasmussen

unread,
May 23, 2008, 7:12:20 AM5/23/08
to
On Fri, 23 May 2008 07:07:13 +0200, "Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk>
wrote:

>
>"> Du må nok ud med hvilken type motor du har og årgang.
>>
>> /Hans
>
>Ja selvfølgelig det er en 02 hpdi.

>--

Nu er det vel ike sådan, at den har kæde og ikke rem?

De har det med, derude i den kommune, at bruge kæde i deres motorer.

--

Venlig hilsen
Folmer

Ove

unread,
May 23, 2008, 7:22:44 AM5/23/08
to
> Nu er det vel ike sådan, at den har kæde og ikke rem?
>
> De har det med, derude i den kommune, at bruge kæde i deres motorer.
>
> --
>
> Venlig hilsen
> Folmer

Nej gid det var så vel, for der f!"#¤%&/ langt derind.

Mvh Ove


0 new messages