Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

skat og gulplader

0 views
Skip to first unread message

joke

unread,
Jan 23, 2008, 3:48:25 PM1/23/08
to
Hej

hvor er skat dog en sjov fætter når man har 2 gulplade biler en hvor man
bliver opkrævet for meget og en som er nedvejet.

man venter stadig på at få små 10.000 retur i for meget betalt afgift på den
tunge bil, men får da lige et girokort på den der er nedvejet om ekstra
betaling på 6600,-

Så skulle regnstykket jo se sådan ud tilgode 10000,- skyldig beløb 6600
tilbage 3400,- men nej nej det er meget bøvlet at få den tung gulpalde på
den rigtige afgift til trods for de har haft laaaaaaaaaaang tid til det, men
selvom loven om den nedvejet først blev ved taget i december tog det kun 1
måned for at sende girokortet.

Typisk når en borger har penge tilgode hos skat.

Det sjove er også værdien af de 2 den dyre 3T+ bil tja den kan sælges for en
super pris næsten uden tab da der spares hele 10,000 om året for en privat
person, men den nedvejet er sku ikke mange kopper pis værd med den nye lov
men sådan er der så meget


hilsen

johnny

0 new messages