Ulykke ved Vejen. Hvad f... tænker fol kpå

Møller

??

Ved Vejen er der sket en ulykke i morges:
En rød bil laver en U-vending over fuldt optrukne striber.
En anden bil Kører ind i siden på den:
Efter det oplyste og fotos fra stedet er fører af den røde bil skyld i ulykken, men venner til ham
overfalder en anden billist, sĂĄ han og ven mĂĄ gemme sig til politiet kommer.

Hvad f.... tænker folk på i dag.

http://www.jv.dk/artikel/368208?image=2&articleid=368208

Møller

Lars [6710]

Møller skrev:

> ??
>
> Ved Vejen er der sket en ulykke i morges:
>
> Hvad f.... tænker folk på i dag.

Ja det må du sq nok spørge om ..

Men kammeraterne har nok syntes at det var bedre at dele øretæver ud end
at yde førstehjælp :-(

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Hr. Poulsen

"Møller" <e...@upsg2n.dk> skrev i en meddelelse

Jeg gætter på at voldsmændene har "anden etnisk herkomst end dansk" !

John Sahl

Hr. Poulsen wrote:
> Jeg gætter på at voldsmændene har "anden etnisk herkomst end dansk" !

Jeg er ogsĂĄ ret sikker pĂĄ det at det var jyder..

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Møller

Hr. Poulsen skrev:

> Jeg gætter på at voldsmændene har "anden etnisk herkomst end dansk" !>

Det har jeg ingen oplysninger om og derfor kan og vil jeg ikke udtale mig om det.
Det lader jeg politiet tage sig af, herkomst ændre ikke ved sagen!

Møller

Hr. Poulsen

"Møller" <e...@upsg2n.dk> skrev i en meddelelse

Ændrer det ikke ved sagen at det er Jyder !! ??
Er du fuld :D ?

M Aalestrup

Jeg bor ca. 15min derfra og det er sgu ogsĂĄ det mest tĂĄbelige sted at lave
en u vending der er absolut intet udsyn, og i øvrigt er der en stor P plads
200m derfra.
Så ja hvad tænker folk på både chauføren og hans venner.
Og ja vi har en del med anden etnisk herkomst her specielt JYDER. ;-)
--
Med venlig hilsen/With kind regards

Martin Aalestrup

"Hr. Poulsen" <h...@pjat.trut> skrev i meddelelsen

Hr. Poulsen

"M Aalestrup" <mar...@rinospamnie.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så ja hvad tænker folk på både chauføren og hans venner.
> Og ja vi har en del med anden etnisk herkomst her specielt JYDER. ;-)

Der er et par hurtige skarpsindige hoveder i denne gruppe.. :-)
Og nej , det er ikke de "politisk korrekte" jeg mener .

Møller

Hr. Poulsen skrev:

> Ændrer det ikke ved sagen at det er Jyder !! ??

Hvilket du ikke skrev noget om, det var John, postet samtidig med mit svar.
Men det var og blive din holdning jeg kommenterer.

"Hr. Poulsen skrev:

> Jeg gætter på at voldsmændene har "anden etnisk herkomst end dansk" !> "

> Er du fuld :D ?

Ikke det jeg ved af.
Er du ĂĄndelig retarderet ?

Du gætter, kommer med fordomme, og ikke engang en smiley kan der blive plads til.

Møller

Per Henneberg Kristensen

"John Sahl" <spamca...@fotofaelden.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er ogsĂĄ ret sikker pĂĄ det at det var jyder..

Det var sjællændere på jydebesøg.

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Per Henneberg Kristensen

"Møller" <e...@upsg2n.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Hvis det var første gang anden etnisk herkomst gjorde sig bemærket i uheldig
retning, har du ret.

BJ

"Møller" <e...@upsg2n.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad f.... tænker folk på i dag.

Eneste formildende omstændighed: De stak da ikke af fra ulykken!

mvh
Bjørn J.

Møller

BJ skrev:

Nej den skyldige havde problemer med at komme ud: fastklemt i bil.
Deres venner, de har ingen undskyldning for at handle som de gjorde.
De uskyldige mĂĄtte gemme sig til politiet kom og kunne beskytte dem.

Jeg synes det forbandet meget ligner denne sag: Gladsaxe politi 05P1-73241-00011-98
Blev påkørt og efterfølgende fik bilen smadret og fører overfaldet.
7 unge blev dømt for vold ;-(

Møller

BJ

"Møller" <e...@upsg2n.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> 05P1-73241-00011-98
> Blev påkørt og efterfølgende fik bilen smadret og fører overfaldet.

Ja, det kan man godt sige.

Som det er i dag, så enten stikker man af fra ulykken eller tæver modparten
mv.

Hvor er det da godt, samfundet har frembragt sĂĄ mange psykologer til at
"redde stumperne", når nu de stakkels stressede forældre (de har jo meget at
skulle nĂĄ, stĂĄ pĂĄ ski, dyrke deres egne venner, rage ned af hylderne osv.)
ikke evner at opfostre børnene til at agere nogenlunde normalt og
ansvarligt.

mvh
Bjørn J.

Møller

BJ skrev:

> [...]
> skulle nĂĄ, stĂĄ pĂĄ ski, dyrke deres egne venner, rage ned af hylderne osv.)
> ikke evner at opfostre børnene til at agere nogenlunde normalt og

Ja nu skal man jo have krisehjælp når man kommer for sent til bussen.

Og de stakkels ønskebørn får jo al hvad de ønsker sig, bare de vil lade forældrene i fred, det er
vel også derfor der er blevet et stort marked for ferier uden børn og ferier hvor der er sørget for
underholdning af ungerne 24 timer i døgnet medens forældrene kan gøre hvad de vil.

Da det er samfundet skyld at ungerne udvikler sig som de gør, så burde de selvsamme forælder enten
lade være med at producere dem, eller overlade dem til samfundet fra fødsel, så er der da mulighed
for at påvirke fra start og ikke kun skulle feje op efter uduelige forældre.

Tja jeg støtter nok Lone Nørgaard: hvis forældrene har vist, at de ikke magter opgaven, er det
samfundets ret at sørge for at de ikke for flere, og de der åbentlyst ikke vil kunne magte opgaven
skal ligeledes ikke have chancen.

Møller

BJ

"Møller" <e...@upsg2n.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Gad vide hvordan fordelingen er af mindre duelige forældre og
adfærdsvanskelige børn er holdt op i mod fordelingen af mennesker på
offentlig aflønning?

Hele fruens idé, går vel basalt på at øge det offentliges magt og
indflydelse...samt ikke mindst beskæftigelse.

Sæt nu et udueligt forældrepar var ansat som eks. skolelærere!

mvh
Bjørn J.

Specks6812

=?ISO-8859-15?Q?M=F8ller?= <e...@upsg2n.dk> said in

Jeg mener at folk som handler med vold i tilknytning til sĂĄdan en
situation, som den beksrevne, skal undersøges for føreret til bil, MC og
knallert, dykkercertifikater, diverse førerbeviser til søs,
flycertifikater, diverse rednings- og brandslukningskurser, evt.
certifikater til værkstedsbrug etc. og skal herefter have inddraget
samtlige beviser/dokumenter fordi det jo viser at de ikke er i stand til at
omsætte den bagvedliggende læring til praksis når en nødsituation opstår.

Møller

Specks6812 skrev:

> [...]
> omsætte den bagvedliggende læring til praksis når en nødsituation opstår.

Ja.
Møller

Claus Frørup

Isang tao pinangalanan, Specks6812 nagsulat:

klip

> [...]
>omsætte den bagvedliggende læring til praksis når en nødsituation opstår.

Kan man ikke bare daske dem over bollerne med en våd søndagsudgave af
Jyllandsposten?
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

-= JF =-

John Sahl skrev:

> Jeg er ogsĂĄ ret sikker pĂĄ det at det var jyder..
Det må være muligt at efterspore! Var der spor af træskoaftryk?

--
Mvh. John

Jan Vennike

"Claus Frørup" <Cl...@froerup.dk> skrev i en meddelelse

> Isang tao pinangalanan, Specks6812 nagsulat:
>

> Kan man ikke bare daske dem over bollerne med en våd søndagsudgave af
> [...]

Jo - hvis den har været i fryseren først :-)

--
Jan

Remove the cat in the emailaddress to reach me

Fly Christensen

Jan Vennike wrote:
> "Claus Frørup" <Cl...@froerup.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP]

> Jo - hvis den har været i fryseren først :-)

Hmm, jeg ved, hvordan, at man får en elefant ind i et køleskab, men en
signatur i fryseren? :-)

Fly

BJ

"Claus Frørup" <Cl...@froerup.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kan man ikke bare daske dem over bollerne med en våd søndagsudgave af
> Jyllandsposten?

Kunne de da bare læse en avis.....

http://jp.dk/indland/krimi/article1302574.ece

mvh
Bjørn J.

Per Henneberg Kristensen

> [...]

> ulykken, men venner til ham overfalder en anden billist, sĂĄ han og ven mĂĄ

Det var tilsyneladende værre end man kan forestille sig:

Christian B. Andresen

On Mar 26, 1:17 pm, "Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk>
wrote:

> Det var tilsyneladende værre end man kan forestille sig:
>
> http://www.jv.dk/artikel/368208

For satan hvor nogle bonderøve.
Det er vist ikke deres IQ som tynger dem....

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Folmer Rasmussen

On Wed, 26 Mar 2008 06:38:01 -0700 (PDT), "Christian B. Andresen"

>For satan hvor nogle bonderøve.
>Det er vist ikke deres IQ som tynger dem....

>--

Vi er vel enige om, at Vejen ligger i Jylland, sĂĄĂĄe deeeet..

*LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Møller

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Det var tilsyneladende værre end man kan forestille sig:
>
> http://www.jv.dk/artikel/368208

Hvad var der galt med dette 25-03-2008 09:53: :o)))

http://www.jv.dk/artikel/368208?image=2&articleid=368208

Du skulle måske først vågne op efter Påskens strabadsere, man var måske ude og teste traileren til
næste VM ;-)

Møller

Claus Frørup

Isang tao pinangalanan, Fly Christensen nagsulat:

Jeg sidder ogsĂĄ helt lamslĂĄet..... kan bare ikke regne den ud:-)

BJ

"Folmer Rasmussen" <fol...@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]

Yes, ellers havde de da været bevæbnet og skudt på både modpart og politi.

> Vi er vel enige om, at Vejen ligger i Jylland, sĂĄĂĄe deeeet..
>
> *LOL*

Det ligger i hvert fald ikke i nærheden af Greve.....

mvh
Bjørn J.

Per Beer Hansen

Folmer Rasmussen wrote:

> Vi er vel enige om, at Vejen ligger i Jylland

Og her troede jeg, at det var Jylland der lĂĄ i vejen
;-)

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Jan Vennike

"Fly Christensen" <x_nos...@gmx.net> skrev i en meddelelse

Hvaffor en signatur ???

Nååå - (kigge-kigge) - hmm, der står jo lige netop at man IKKE skal læse
den - hvilket jeg sĂĄ heller ikke gjorde :-)

Finn Guldmann

BJ skrev:

> [...]
> skulle nĂĄ, stĂĄ pĂĄ ski, dyrke deres egne venner, rage ned af hylderne osv.)
> ikke evner at opfostre børnene til at agere nogenlunde normalt og

Det var sĂĄmen blot for tidligt lussingerne blev afskaffet.

--
MVH Finn

Når folk nu med al ønskelig tydelighed har bevist at de hverken kan,
vil eller tør køre bil, hvorfor lader de så ikke være?

Finn Guldmann

Folmer Rasmussen skrev:

> Vi er vel enige om, at Vejen ligger i Jylland, sĂĄĂĄe deeeet..
> *LOL*

Wendelbo!

;-)

Claus Frørup

Isang tao pinangalanan, Finn Guldmann nagsulat:

>Det var sĂĄmen blot for tidligt lussingerne blev afskaffet.

Det er forkasteligt at slå sine børn.

Kast dem op i luften.

SĂĄ kan de selv slĂĄ sig, nĂĄr de falder ned igen:-)

Folmer Rasmussen

On Wed, 26 Mar 2008 19:39:33 +0100, Finn Guldmann <n...@a.invalid> wrote:

>Wendelbo!
>
>;-)

>--

Nu vil jeg én gang for alle gøre det klinkende klart for dig, hvad det
handler om. ;-)

Der findes to slags mennesker i hele verden. Vendelboerne, og sĂĄ dem
der gerne vil være det. :o)

--

Venlig hilsen
Folmer

Claus Frørup

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

Godt vi har klisterkanalen til at skille fĂĄrene fra bukkene:-)

Finn Guldmann

Folmer Rasmussen skrev:

> Nu vil jeg én gang for alle gøre det klinkende klart for dig, hvad det
> handler om. ;-)
> Der findes to slags mennesker i hele verden. Vendelboerne, og sĂĄ dem
> der gerne vil være det. :o)

Mente blot at med den baggrund bør man ikke skyde efter jyderne. Heller
ikke selvom man er flygtet til Djævleøen. :-)

Folmer Rasmussen

On Thu, 27 Mar 2008 07:35:18 +0100, Finn Guldmann <n...@a.invalid> wrote:

>Mente blot at med den baggrund bør man ikke skyde efter jyderne. Heller
>ikke selvom man er flygtet til Djævleøen. :-)

>--

Hvis jeg finder noget jeg kan gøre mig lystig over, så gør jeg det,
helt uden etniske bekymringer. ;-)

--

Venlig hilsen
Folmer

Finn Guldmann

Folmer Rasmussen skrev:
> Hvis jeg finder noget jeg kan gøre mig lystig over, så gør jeg det,
> helt uden etniske bekymringer. ;-)

OgsĂĄ dig selv? ;-)

Folmer Rasmussen

On Thu, 27 Mar 2008 08:01:15 +0100, Finn Guldmann <n...@a.invalid> wrote:

>OgsĂĄ dig selv? ;-)

>--

Det sker ikke så sjældent at nogen gør sig lystig på min bekostning.
Det må man tage med ophøjet ro, i lighed med fartbøder. ;-)

--

Venlig hilsen
Folmer

Christian B. Andresen

SĂĄ sĂĄ sĂĄ :-)

Finn Guldmann

Folmer Rasmussen skrev:
> Det sker ikke så sjældent at nogen gør sig lystig på min bekostning.
> Det må man tage med ophøjet ro, i lighed med fartbøder. ;-)

Det var ikke det jeg mente.

Hvor tit gør du dig lystig over dig selv? ;-)

Per Henneberg Kristensen

"Fly Christensen" <x_nos...@gmx.net> skrev i meddelelsen
> [...]

Man tager kamelen ud først?

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Per Henneberg Kristensen

"Folmer Rasmussen" <fol...@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

Hvem i alverden har lyst til at være ø-boer?

Per Henneberg Kristensen

"Møller" <e...@upsg2n.dk> skrev i meddelelsen

Den slags overlader jeg til min chauffeur :)

Claus Frørup

Isang tao pinangalanan, Per Henneberg Kristensen nagsulat:

>"Folmer Rasmussen" <fol...@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

>Hvem i alverden har lyst til at være ø-boer?

Alle dem der ikke gider bo på en halvø:-9