Nej, ikke kun. Indvandrere o0g guldkæder kommer som regel først på
tale, når BMW'en omsættes brugt.
BMW er nogen helt overordentligt fine biler, men jeg har altid undret
mig over hvad det er de gør ved deres førere. De er mildest talt både
aggressive og intolerante ude i trafikken.
Har man kørt i Tyskland ser man samme fænomen, bare ikke med
BMW-førere, men med de fleste tyskere.
Ude på bundesstrasse kan de lulle rundt i timevis med 60-70 km/t., men
dukker der en autobahn op, forvandles tyskerne til monstre.
--
Venlig hilsen
Folmer