>Den har vi haft i 2 sæsoner, og da det nu var grillvejr idag, har jeg
>hentet den frem fra skuret. Den har overvintret med et sæt kul vi ikke fik
>brugt sidste år, dem smed jeg ud, da de nok har trukket fugt
Ja, og ødelagt dine riste. Der skal ikke mange salte i kullene til at tærre
rustfrit stål op i løbet af kort tid.
Mvh Maria