Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

begravelsespriser

7 views
Skip to first unread message

Steen

unread,
May 24, 2012, 1:32:14 PM5/24/12
to
Jeg skal nok have begravet et familiemedlem i den nærmeste fremtid. En
bedemand kan ordne det for ca. 22000,- mens man på nettet kan finde
begravelsesforretninger der kan gøre det for det halve. Nogen der har
erfaringer med disse online-bedemænd?
--
Steen via iPhone
Message has been deleted

Steen

unread,
May 24, 2012, 3:37:35 PM5/24/12
to
Jet <jetr...@gmail.com> wrote:

> God fornøjelse
> /jet

Jow tak, men så lavpris vil næppe vække den store sympati i den nærmeste
familie ;-/
--
Steen

Jubi

unread,
May 24, 2012, 3:59:11 PM5/24/12
to
"Steen" <ist...@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:1587336867359573319.6...@news.eternal-september.org...
Skal begravelsen også foregå online?
Så skal du jo også have fat i en præst med bredbånd.

--
Grundloven:"§ 4
Den evangelisk-lutherske kirke er den danske folkekirke og understøttes
som sådan af staten."
Adskil religion og stat!


.Kody

unread,
May 25, 2012, 7:27:32 AM5/25/12
to
Steen frembragte:
Gå på nettet og gense temalørdag fra DR2.
Der var en massen om bedemænd, også dem på nettet.

.Kody


Steen

unread,
May 25, 2012, 4:40:01 PM5/25/12
to
Tak for info, det vil jeg lige lure lidt nærmere på
--
Steen
0 new messages