Den 26/05/12 19.37, Jesper Lund skrev:
> Det bliver den nok ikke "slettet" af.
>
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg har slettet min på den måde og hvis jeg havner på en facebook-side
erklærer den at jeg ikke er medlem.
Kan man gøre det bedre?
Hilsen
Jens