> Har I nogen erfaring med om man kan presse prisen længere ned eller
> om man kan få et pa ekstra ting med i prisen?
Du bliver nødt til at prøve. Måske kan man få rabat, men det er jo
ikke noget man taler om.
--
Mvh Max
Da den lokale Jysk her i byen skulle flytte til nye lokaler, havde de
en annonce i den lokale avis hvor der stod "kom og prut om prisen"
Der var mange der gik derfra uden varer fordi de forlod
etablissementet uden varer fordi de var arrige pga det var umuligt at
prutte om prisen. Alle priser var dog sat ned, men kun i personalets
hovede. De var totalt umulige at forhandle med. Men ved dog ikke om
det er Jysk generelt hvor prisforhandling er en by i Rusland. Man kan
jo være heldig og møde en medarbejder/leder som er villig til at
forhandle :)
Rigtig mange steder er det svært at pressen prisen, fordi de ansatte på
stederne ikke har lov til at sælge varerne til en anden pris end den
anførte.
Du vil derfor være nødt til at gå til en af de medarbejere, der har
mulighed for det. Ved mindre steder er det butikschefen, du vil skulle
gå til.
Vi købte 2 stk. Dreamzone Gold 40 m. indbygget elevation, til den nette sum
af 16.000 kr. ( nedsat med 4000,- ift. normalprisen ) i april måned. Den
flinke sælger gav os 2 madrassamlere og 2 lagner ( værdi ca 250,- kr ) med i
handelen, da vi pruttede efter rabat. Altså ca. 1½% rabat - wow!
I tilbudsannoncen for sengene stod: "Dreamzone senge" så vi insisterede på
at få mederne som sengene var vist med i annoncen, med i handelen, da
sælgeren kundgjorde at det altså kun var madrasserne til prisen. Efter lidt
parlamenteren endte vi med at få mederne med - men for den mindre
vedholdende kunne den handel have koster 600,- kr. oveni prisen.
Så jeg tror ikke "Jysk" giver ved dørerne.
Mvh. Lisbeth