VOB til AVI/Mpeg - mystisk problem

Kanten

Har rippet en DVD med enkelstående musikvideoer ( en VOB-fil =
en muskvideo)

Når vidoen er omformet fra VOB til feks mpeg, er der ca. 1 min.
video, hvor efter den slutter midt i den videoen !

Har prøvet med 2 prog. den ene TMPGEnc med samme resultat.

En løsning eller roder jeg totalt rundt i det ?

Michael Lund Sørensen

Hvad sker der hvis du omdøber filen fra (dot)VOB til (dot)MPG

Altså Video.VOB -> Video.mpg

Det giver dig godt nok kun billedet plus de to primære lydspor, men det er
vel også nok!?
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
DVD mediets historie: http://kortlink.dk/3kfs
www.gromit.dk/dvd

Kanten

"Michael Lund Sørensen" <duer...@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Altså Video.VOB -> Video.mpg
>
> Det giver dig godt nok kun billedet plus de to primære lydspor, men det er

Absolut. Det vil jeg prøve med det samme. Tak. Især hvis det virker.