Google Grupper understøtter ikke længere nye Usenet-opslag eller -abonnementer. Tidligere indhold er fortsat synligt.

Ubenyttede skrivebordsikoner

4 visninger
Gå til det første ulæste opslag

Abricosicus

ulæst,
16. jan. 2011, 10.56.2316.01.2011
til
Hej !

I XP var der en funktion, der hed noget i stil med 'Automatisk fjernelse
af ubenyttede skrivebordsikoner'.

Findes en tilsvarende funktion i WIN7 ?

Og hvis ja, hvor ?

Med venlig hilsen

Abricosicus

Bertel Lund Hansen

ulæst,
16. jan. 2011, 11.18.2916.01.2011
til
Abricosicus skrev:

> I XP var der en funktion, der hed noget i stil med 'Automatisk fjernelse
> af ubenyttede skrivebordsikoner'.

> Findes en tilsvarende funktion i WIN7 ?

Det håber jeg ikke. Den slags driver mig til vanvid.

> Og hvis ja, hvor ?

Bare rolig. Hvis den er der, så skal den nok melde sin ankomst.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/

Abricosicus

ulæst,
16. jan. 2011, 11.55.2016.01.2011
til

> Det håber jeg ikke. Den slags driver mig til vanvid.

> Bare rolig. Hvis den er der, så skal den nok melde sin ankomst.

Hej !

Vi kan være rørende enige om, at funktionen er en pestilens.
Jeg står bare og skal levere et par køreklare pc'er ud af huset, og så
ville bare sikre mig, at funktionen var slået fra, hvis den altså
eksisterer!

mvh

Abricosicus

Bertel Lund Hansen

ulæst,
16. jan. 2011, 13.01.4316.01.2011
til
Abricosicus skrev:

> [...]
> Jeg står bare og skal levere et par køreklare pc'er ud af huset, og så
> ville bare sikre mig, at funktionen var slået fra, hvis den altså

Det er ikke lykkedes mig at få den slået fra på mine XP'er. Den
kommer med en melding med måske en måneds mellemrum, og så må jeg
lukke den ned *samt* annulere den når den alligevel starter. Så
har jeg fred lidt igen. Jeg kan ikke huske om den kører på Vista
som jeg meget sjældent bruger. Den har ikke vist sig endnu på min
ret nye Windows 7.

Hvis der findes en permanent måde at lukke for skidtet på, vil
jeg meget gerne høre om den.

Carl Drud

ulæst,
16. jan. 2011, 13.20.4216.01.2011
til
Bertel Lund Hansen <splittemi...@lundhansen.dk> writes:

> Hvis der findes en permanent måde at lukke for skidtet på, vil
> jeg meget gerne høre om den.

Jeg fik det slået fra da jeg brugte XP. Her er en instruktion:

http://www.howtogeek.com/howto/windows/stop-the-annoying-there-are-unused-icons-on-your-desktop-popup-balloon/

--
Carl

Just

ulæst,
16. jan. 2011, 13.36.2216.01.2011
til

Du forventer vek ikke at Bærtel kan finde
ud af selv de simpleste ting på en pc.
Hvis ikke han kan læse det på forbruger-
styrelsen site finder han det aldrig.

Jakob Griffel

ulæst,
16. jan. 2011, 14.38.5716.01.2011
til
> Hvis der findes en permanent m�de at lukke for skidtet p�, vil
> jeg meget gerne h�re om den.

Jeg har ikke h�rt fra den siden jeg:

H�jreklikkede p� skrivebordet (hvis der er et ledigt sted) -> Valgte fanen
'Skrivebord' -> Trykkede p� 'Tilpas skrivebordet...' -> Fjernede fluebenet
ved 'K�r guiden Skrivebordoprydning hver 60. dag' -> Trykkede OK -> Trykkede
OK igen

Det var det :-)

--
Hilsen Jakob :-)