Jørgen wrote:
> Der er oprettet for mange gendannelsespunkter til denne dag. Du kan
> gendanne straks ved at vælge en anden dag og et andet
> gendannelsespunkt og prøve igen.
> Og det kan jeg ikke.
>
> Hvoedan er det sket? Jeg kan ikke gendanne og jeg har enda haft
> gendannet deaktiveret, så troede jeg man startede på en frisk. Hvad
> gør jeg så, hvis der kommer fejl på OSet så kan jeg altså ikke
> gendanne fra et tidligere tidspunkt. Så er det altså kun format og en
> ny install. Er der ingen måde dette kan rep. så dette kan undgås.
> jørgen
Uha jeg er glad for True image :-)
--
Børge Justesen