Windows mail - import af OE filer virker ikke

JBJ

Hejsa, fra min gamle pc har jeg kopieret Outlook express mappen sådan at jeg
skulle kunne importere filerne i windows mail, det virker bare ikke.

Det virkede fint på den bærbar jeg havde før med Vista Home basic(jeg blev
nød til at retunere den da den var defekt) min nye bærbare er med Vista Home
Premium.

Jeg gør tingene på nøjagtig samme måde, men når jeg åbner mappen med .dbx
filerne så siger windows mail at der ikke er nogen meddelser som kan
importeres.

Er der en fejl i Home premium som ikke er i Home basic?

Hvordan får jeg importeret .dbx filerne?

JBJ

ubru...@kd.kd

"JBJ" <SPØR...@MIG.dk> skrev i en meddelelse
Hos mig lykkedes det på Home Premium.
Jeg vil tro at der er noget forkert i din emailmappe.
Filen Folders.dbx er uundværlig.
Eller er der måske flere emailmapper på din PC?

Hvis din gamle PC stadig virker kan du køre lidt med OE og lukke.
Kig lidt ind i emailmappen og se om alt ser normalt ud.
Kopiere så hele emailmappen over til din bærbar og prøv igen .

JBJ

"get...@gmail.com" <ubru...@kd.kd> skrev i meddelelsen

Hejsa, jeg fandt ud af det:) Der er en fejl i Home Premium, når man skal
vælge den mappe som filerne ligger i skriver den mappe navnet 2 gange:

Hvis filerne ligger i e:\oe så vil windows mail skrive e:\oe\oe

fik det løst ved gå til roden af drevet og så finde mappen, markere den uden
at åbne den.

Sjovt det virkede fint i Home basic.

JBJ