mtp device failed på vista b.

Göran Wennerström

Hej.

Jeg har en mp3 spiller der hedder creative zen vision m 30gb.

Når jeg prøver at koble den til windows vista b., så får jeg en fejlmelding
der siger "mtp device failed"

Har i en løsning på mit problem?

Det skal lige siges at det har virket, men jeg selv regner med at det er en
eller anden opdatering der skaber problemet.

Venlig hilsen Göran.

Bjarke Ravn-Jonsen

Göran Wennerström wrote:
> [...]
>
> Når jeg prøver at koble den til windows vista b., så får jeg en
> fejlmelding der siger "mtp device failed"

http://www.mycreativefansite.com/2007/06/solution-windows-vista-cannot-recognise.html
Men google giver også mange andre gode hits..

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Göran Wennerström

> /Bjarke
> http://sikkertnet.dk

Hej og tak for svar.

Jeg fik det ikke at virke.

Jeg tror at det er en opdatering hos Microsoft, fordi det har virket før på
min vista b.

Men det kan måske også være en defekt på mp3 afspilleren!?, den er ca. 4 år,
og meget brugt.

Generelt set det ud til at MTP device har rigtig mange problemer med
Creative produkter.

Har du andre forslag vil jeg blive glad, har været særdeles fornøjet med min
Zen vision m 30gb.

Venlig hilsen Göran.