Jan Vestergaard skrev:
>kk formulerede fredag:
>> Hvilket vil I anbefale?
>
>Der er vist ikke andre, der har anbefalet min personlige favorit - så
>den er her også:
>
>Corel Paint Shop Pro
det har også været min favorit indtil version X2. derefter er det
blevet ringere og ringere i forhold til PhotoShopElements.
>
>Jeg bruger version 14 - men er ikke helt sikker på, om det er den
>nyeste ?
Nej, den nyeste er versionX5. Den er nok en anelse bedre end X4
>
>Den kan det samme som de andre foreslåede, så det er bare et spørgsmål
>om, hvad der passer en bedst ;-)
PSP er faktisk lidt sværere at gå til end PSE. Begge har fået nyt
design. De kan nu ikke det samme, men man kan da klare sig med den ene
af dem.PSE er bare meget lettere at gå til for en nybegynder.
Selv har jeg brugt PSP siden version3, så det har været min favorit i
mange år. Jeg oplever at Corel ikke har været så god til at udvikle
programmet, som Jasc, var.
Hilsen emj