Norton 360 og IE 7.0

Fl. Baumann

Efter at have installeret Norton 360 på Vista/IE 7.0 kan jeg ikke
komme ind på bl.a. E-boks og hotmail.
Når jeg slår "transaction security" i N360 fra, så er der hul
igennem, og det får mig til den konklusion at det er N360 der
genererer fejlmeddelelsen.

Umiddelbart kan jeg ikke finde steder i Norton hvor jeg kan
tillade disse "forbudte" sider.

Andre end undertegnede der har dette problem og evt. en løsning?

Jeg får denne meddelelse:

"Der er et problem med dette websteds sikkerhedscertifikat."
"Denne organisations certifikat er blevet tilbagekaldt."
"Problemer med sikkerhedscertifikat kan skyldes et forsøg på at
narre dig eller opsnappe data, du sender til serveren.
Det anbefales, at du lukker denne webside og ikke fortsætter til
webstedet.
Klik her for at lukke denne webside.
Fortsæt til dette websted (anbefales ikke)."

"Flere oplysninger"
"Hvis du nåede til denne side ved at klikke på et link, skal du
kontrollere adressen på webstedet på adresselinjen for at sikre,
at det er den forventede adresse. "
"Når du går til et websted med en adresse som f.eks.
https://eksempel.com, skal du prøve at føje "www" til adressen
som her https://www.eksempel.com."
"Hvis du vælger at ignorere denne fejl og fortsætte, skal du ikke
opgive nogen personlige oplysninger på webstedet."

"Hvis du vil have flere oplysninger om "Certifikatfejl", skal du
se i Internet Explorer Hjælp."

--
Fl. Baumann

TAA

On 26 May, 11:12, "Fl. Baumann" <zilly...@fjerndettehotmail.com>
wrote:
> [...]

> tillade disse "forbudte" sider.
>
> Andre end undertegnede der har dette problem og evt. en løsning?

Efter at jeg har opgradet fra et velfungerende Norton Internet
Security 2006 til Norton 360, da programmet blev frigivet, har jeg
haft utallige problemer med at få det til at fungere. Med
telefonhjælp, mailhjælp og ved at kigge på deres hjælpesider er det nu
langt om længe lykkedes mig at få det til at fungere.

Dog kan mit scannerprogram OmniPage Pro 14 fra Scansoft kun fungere
halvt, og noget tyder på, at det er Norton 360 som på en eller anden
måde blokerer for dele af dette program. Jeg har for en uge siden
skrevet til Symantec og bedt om vejledning i, hvordan man kobler denne
mulige forbindelse fra. Jeg har endnu ikke fået svar.

Jeg overvejer stærkt at udskifte programmet med et af et andet mærke.

Torben Aastrup

turnalar

On 26 Maj, 12:12, "Fl. Baumann" <zilly...@fjerndettehotmail.com>
wrote:

> [...]

> opgive nogen personlige oplysninger på webstedet."
>
> "Hvis du vil have flere oplysninger om "Certifikatfejl", skal du

Jeg har haft samme problem.
Der er en tilføjelsesprogram fra norton til internet explorer som
blokerer. Hvis du deaktiver den så er problemen løst.
Det gør du ved open internet explorer valg funktioner, administerer
tilføjelsesprogrammer også deaktivere Norton Confidential Browser
helper objekt.

Fl. Baumann

"turnalar" <Kadir...@gmail.com> skrev i meddelelsen:

> [...]
> Det gør du ved open internet explorer valg funktioner, administerer
> tilføjelsesprogrammer også deaktivere Norton Confidential Browser

Kanon, det var lige det der skulle til!

Jeg var godt nok ved at være plukmoden til at skrotte N360, men dette lille
trick synes at gøre op med fejlmeddelelsen! :-)

Hvor fandt du løsningen, hverken helpdesk eller Symantec har hjulpet?!

--
Fl. Baumann