hacker 68.55.248.157

Hej,

On tuesday 2004-02-10, CET 15:33 forsøgte fjerncomputeren

68.55.248.157 at bryde ind i min computer.

Kender nogen noget til denne fjerncomputer ?

Med venlig hilsen
Mogens Kall
The servant of Michael.

Earthquake-Alarm:
1396 news:Y%qTb.83160$jf4.5...@news000.worldonline.dk

Last-Informationfile:
1487 news:WR1Wb.87321$jf4.5...@news000.worldonline.dk

File-number:
0666+0824=1490

Peter Makholm

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> writes:

> 68.55.248.157 at bryde ind i min computer.

Og hvorfor tror du så det?

--
Peter Makholm | I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to
pe...@makholm.net | me, to everyone, and may each of you fry in hell

Kasper Dupont

"Kall, Mogens" wrote:

> Hej,
>
> On tuesday 2004-02-10, CET 15:33 forsøgte fjerncomputeren
>
> 68.55.248.157 at bryde ind i min computer.

Er der lige så lidt hold i dine beskyldninger
den her gang, som der plejer at være?

For sending spam use mailto:aaa...@daimi.au.dk
/* Would you like fries with that? */

Vikingen

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> On tuesday 2004-02-10, CET 15:33 forsøgte fjerncomputeren
>
> 68.55.248.157 at bryde ind i min computer.
>
> Kender nogen noget til denne fjerncomputer ?

Har ikke meget med virus at gøre

Thomas

kk

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> Hej,
>
> On tuesday 2004-02-10, CET 15:33 forsøgte fjerncomputeren
>
> 68.55.248.157 at bryde ind i min computer.
>
> Kender nogen noget til denne fjerncomputer ?

Hej,
Adressen hører hjemme under www.comcast.net
Philadelphia, USA.
Gå evt selv videre herfra.
mvh
kk

kk

"kk" <krull...@slet.mail.dk> wrote in message

> "Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote in message

> [...]

Her er lidt mere:

OrgName: Comcast Cable Communications, Inc.
OrgID: CMCS
Address: 1800 Bishops Gate Blvd
City: Mt Laurel
StateProv: NJ
PostalCode: 08054
Country: US

NetRange: 68.32.0.0 - 68.63.255.255
CIDR: 68.32.0.0/11
NetName: JUMPSTART-1
NetHandle: NET-68-32-0-0-1
Parent: NET-68-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: DNS01.JDC01.PA.COMCAST.NET
NameServer: DNS02.JDC01.PA.COMCAST.NET
Comment: ADDRESSES WITHIN THIS BLOCK ARE NON-PORTABLE
RegDate: 2001-11-29
Updated: 2003-11-05

TechHandle: IC161-ARIN
TechName: Comcast Cable Communications Inc
TechPhone: +1-856-317-7200
TechEmail: cips_ip-re...@cable.comcast.com

OrgAbuseHandle: NAPO-ARIN
OrgAbuseName: Network Abuse and Policy Observance
OrgAbusePhone: +1-856-317-7272
OrgAbuseEmail: ab...@comcast.net

OrgTechHandle: IC161-ARIN
OrgTechName: Comcast Cable Communications Inc
OrgTechPhone: +1-856-317-7200
OrgTechEmail: cips_ip-re...@cable.comcast.com

CustName: Comcast Cable Communications, Inc.
Address: 3 Executive Campus
Address: 5th Floor
City: Cherry Hill
StateProv: NJ
PostalCode: 08002
Country: US
RegDate: 2003-03-19
Updated: 2003-03-19

NetRange: 68.55.0.0 - 68.55.255.255
CIDR: 68.55.0.0/16
NetName: BALTIMORE-A-6
NetHandle: NET-68-55-0-0-1
Parent: NET-68-32-0-0-1
NetType: Reassigned
Comment: NONE
RegDate: 2003-03-19
Updated: 2003-03-19

Jakob Pilgaard Pedersen

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> skrev i en meddelelse

... Du skulle vel ikke bruge Norton Firewall eller sådan noget.. Har du
overvejet at se lidt på hvilke programmer du kører, for det kan jo sagtens
være et program som prøver at opdatere dens database hos det firma, eller
noget... Men ja, det kan da også godt være en hacker, men for pokker, når
din firewall(_ser ud til_) at have blokeret for det, hvad er der så galt?!

Michael Knudsen

> [...]
> din firewall(_ser ud til_) at have blokeret for det, hvad er der så galt?!

At han ikke aner noget om det software og de teknologier, han benytter
sig af.

Mvh. Michael.
--
Rumour is information distilled so finely that it can filter through
anything.

"kk" skrev
(news:402903ca$0$95055$edfa...@dread11.news.tele.dk):

Mange tak for hjælpen.

Jeg vil sende klage til abuse[snabel]comcast.net

[...]

0666+0830=1496

Brian R. Jensen

> Mange tak for hjælpen.
>
> Jeg vil sende klage til abuse[snabel]comcast.net

Mest for at få stillet min nysgerrighed, hvad vil du helt konkret klage
over?

Hvordan definere du "bryde ind i min computer"?

Hvad er det der "fortæller" dig at der har været forsøg på indbrud?

/Brian

Allan Olesen

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> wrote:

>Kender nogen noget til denne fjerncomputer ?

Vil du bytte? Så kan du give mig oplysninger om de 61 ip-adresser, som
i alt 317 gange inden for det seneste døgn har forsøgt uatoriseret
kontakt til min port 445. Og det er bare een port. Dertil kommer så
nogle tusinde forsøg til de øvrige porte i samme periode.

Mit tal er vist ganske normalt. Jeg ved det faktisk ikke, for normalt
gider jeg slet ikke lave statistik på min log.

Derfor står jeg lidt uforstående overfor, hvorfor en enkelt maskine
skulle være så interessant at forfølge. Hvad gør du med alle de andre
maskiner, der kontakter dig i løbet af en dag?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Peter Makholm

"Kall, Mogens" <mogen...@ikke.til.raadighed.dk> writes:

> Jeg vil sende klage til abuse[snabel]comcast.net

Har du gjort dig det klart hvad du helt prćcist egenligt vil klage
over?

--
Peter Makholm | What if:
pe...@makholm.net | IBM bought Xenix from Microsoft instead of buying

Jakob Pilgaard Pedersen

"Allan Olesen" <asdf...@c.dk> skrev i en meddelelse

Ingenting tror jeg...
Manden fatter vel ikke at det ikke behøves at være en hacker..!?