Grups de Google ja no admet publicacions ni subscripcions noves de Usenet. El contingut antic es pot continuar consultant.

Deaktiver Microsoft Security Essential - hvordan?

838 visualitzacions
Ves al primer missatge no llegit

uh

no llegida,
16 de jul. 2010, 6:13:5016/7/10
Skal deaktivere av-programmet mens jeg installerer et program - men hvordan
gør jeg det? Nogen som kan vejlede lidt?
Mvh uh

emjeppesen

no llegida,
16 de jul. 2010, 6:27:2016/7/10
uh skrev:

>Skal deaktivere av-programmet mens jeg installerer et program - men hvordan
>gør jeg det? Nogen som kan vejlede lidt?

Du kan da bare lukke det. Det kører jo hele tiden.
Åbn Joblisten/processer
Find procesnavn
Afslut proces.
Husk at genstarte efter at du har installeret dit program.
Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Mcwm

no llegida,
16 de jul. 2010, 9:24:5416/7/10
Man kunne så også gøre det på den rigtige måde....

Højreklik ikonet på processlinien og vælg åbn... Klik fanen
indstillinger... klik beskyttelse i realtid og fjern flueben ved "Slå
beskyttelse i realtid til".

Venligst
Mcwm

uh

no llegida,
16 de jul. 2010, 17:49:5816/7/10

Tak til både emj og Mcwm for gode brugbare råd - nu kom jeg så videre takket
være jer :-).
mvh uh

0 missatges nous