Med venlig hilsen
Robert Jacobsen
Det afhænger af donglen. Nogen dongler bruger en mekanisme hvor der
ligger vigtig programkode enten til decideret afvikling eller
dekodning af det aktuelle program.
Hvis det "blot" er en "donglen skal være der", så er det muligt, men
ellers kan det blive en yderst omstændig affære.
Har du undersøgt om der er en knækket version "derude"?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
Mvh
Robert
> Der er ikke nogen knækket version "derude" da der udover softwaren
> også bruges hardware der er tilsluttet PCen.
> Jeg tror dongle bare skal være der, for jeg kan godt køre analyse af
> data. Det er først når jeg skal logge data at den kræver dongle.
Det lyder som om det er et muligt projekt, men du skal have fat i
nogen der har forstand på DOS og assembler for at kunne debugge og
gøre noget ved det.
Jeg har ikke selv overskud til at hjælpe dig, men kan sige at hvis du
kan vurdere hvad det er skrevet i, og hvilken slags dongle det har
været, så kan andre måske godt :\
--
Thorbjørn Ravn Andersen
Hvad hedder programmet / firmaet?
mvh
Thomas
Mvh
Robert
Mvh
Robert
Mvh
Robert