Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Spilsite søger freelance arbejdskraft

2 views
Skip to first unread message

Michael Guldhammer

unread,
Aug 24, 2007, 7:36:50 AM8/24/07
to
Der er tale om et spilsite med flere funktioner, og andre spil end dem på
KomOgVind og Spigo.

Jeg søger, til udvikling af hjemmeside, og Javaspil:
1 eller flere, programmører - der kan kode projektet.
1 designer samt en content manager - som kan stå for evt. indhold i
sammerbejde med mig, team-lederen.

VIGTIGT:
Der er ingen løn, før der er kommer større indtægter ind på siden,
vi kan lave noget papir på det, hvis du/i ønsker dette.

Vi vil benytte os af følgene muligheder: Tjene penge på reklamer, evt. når
der købes Elite brugere, eller hvis projektet tilbyder at sælge produkter.
Besøgende vil vi skaffe ved at kontakte større sider, med tilbud angående
konkurrencer, kampagner og reklamer.
Der er lagt en større forretnings/"trafik" plan, som ejerne ønsker at holde
i den inderste kreds og for ansatte.

For mere info, skriv da til mi...@krazymail.dk

Al henvendelse kan ske til: mi...@krazymail.dk

Mvh
Michael Guldhammer


Henrik Stidsen

unread,
Aug 24, 2007, 7:59:39 AM8/24/07
to
"Michael Guldhammer" <mi...@krazymail.dk> wrote in
news:46cec2c7$0$93463$edfa...@dread16.news.tele.dk:

> Jeg søger, til udvikling af hjemmeside, og Javaspil:

Det gør du så det forkerte sted - dk.opslag.stillinger er det rette sted
hvis du vil søge på usenet. Ellers kan AF eller et af de mange jobsites
anbefales. Held og lykke.

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

Thorbjørn Ravn Andersen

unread,
Aug 24, 2007, 9:03:04 AM8/24/07
to
"Michael Guldhammer" <mi...@krazymail.dk> writes:

> Der er ingen løn, før der er kommer større indtægter ind på siden,

...

> Der er lagt en større forretnings/"trafik" plan, som ejerne ønsker
> at holde i den inderste kreds og for ansatte.

Hvis ejerne har noget risikovillig kapital, var det oplagt at betale
for at få kvalitetsprogrammører.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Michael Guldhammer

unread,
Aug 24, 2007, 9:53:39 AM8/24/07
to
Ahh okay, vidste ikke lige hvor jeg skulle poste det,
jeg poster det i dk.opslag.stillinger.

Tak for hjælpen

"Henrik Stidsen" <henrik...@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:Xns99968E5E9BE...@130.225.247.90...

dk_sz

unread,
Aug 24, 2007, 6:46:09 PM8/24/07
to
>>> Jeg søger, til udvikling af hjemmeside, og Javaspil:
>>
>> Det gør du så det forkerte sted - dk.opslag.stillinger er det rette sted

Evt. find diverse webmaster forum.
(Digital Point, SitePoint, V7N) og spørg der...
Eller brug steder som fx Rent a Coder.

--
best regards
Thomas Schulz / Try A1 Sitemap Generator now!
http://www.micro-sys.dk/products/sitemap-generator/


0 new messages