Frodo Nifinger wrote:
> On 2012-05-27 20:54:52 +0000, Asger Funder Markussen said:
>> Hurra! Hurra! Hurra! Nu virker min nye iPad (3)!!!
>> Jeg er kommet på nettet og det kører bare derudaf!!
>> Tusind tak for hjælpen til Frodo Nifinger (Jesper) og Langgaard.
>> Det lykkedes mig at få ændret navnet til det trådløse netværk, således
>> at jeg
>> undgik problemerne med dansk "æ", som iPad'en havde lavet om til "Ê" og
>> som derfor ikke kunne genkende et "æ". Det lavede jeg så om til "ae"
>> og det
>> kunne Ipad'en åbenbart godt læse!
>> Endnu en gang: tak for hjælpen - og så lige til sidst: kan een af jer
>> anbefale
>> et lille, godt tekstbehandlingsprogram til iPad'en, hvis det da findes??
>
> Velbekomme!
> Jeg tror det bedste tekstbehandlingsprogram til iPad er Apples eget
> "Pages". Det er et fint tekstbehandlingsprogram med en del
> layout-muligheder.
>
> Det burde være et godt bud i hvert fald.
Hvis man også er ude efter kompatibilitet med andre officepakker og
andre platforme, så er Pages/iWork /IKKE/ en god idé.
LibreOffice Mobile er nok det bedste værktøj, der pt. er til rådighed.
Findes i flere udgaver med/uden fler-sprogsmuligheder
http://www.libreoffice.org/download/portable/
Alternativt kunne den nye NeoOffice mobile være en mulighed. Den kan
hentes gratis via AppStore.
http://itunes.apple.com/us/app/neooffice-mobile/id382174697?mt=8
mvh. Erik Richard
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Erik Richard Sørensen, Member of ADC, <mac-m...@Mstofanet.dk>
NisusWriter - The Future In Multilingual Text Processing -
www.nisus.com
OpenOffice.org - The Modern Productivity Solution -
www.openoffice.org
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~