...godt man ikek installerede den.
--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"We don't dial 911 - we dial .357".
> http://www.macfixit.com/article.php?story=20070716082804520
>
> ...godt man ikek installerede den.
Det er måske derfor jeg har problemer med min MacBook? Jeg har ganske
vist ikke installeret firmware updates [medmindre det er sket
automatisk], men den er jo ganske ny. Der er en bunke problemer omkring
DVD-drevet, hvor der er DVDere og CDere den har svært ved at behandle
ordentligt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk