Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Se billeder

2 views
Skip to first unread message

Annette

unread,
May 22, 2012, 3:15:22 PM5/22/12
to
Hej i gruppen.
Jeg håber det er her, jeg kan hente hjælp.
Jeg er inde på en hjemmeside med mange billeder (Hosta-danmark), men jeg kan
ikke se 1/3 af billederne, der er bare en hvid firkant med et rødt kryds i
hjørnet.
Hvad skal jeg installere for at se billederne?

Problemet er opstået efter computeren er blevet "f-disket" sidst (som det
hed i gamle dage, hvor man sletter partitionen og opretter en tom ny). Jeg
har aldrig haft problemet før.

VH Annette

Jubi

unread,
May 22, 2012, 3:28:19 PM5/22/12
to
"Annette" <laus...@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
news:4fbbe5cc$0$283$1472...@news.sunsite.dk...
> Hej i gruppen.
> Jeg håber det er her, jeg kan hente hjælp.
> Jeg er inde på en hjemmeside med mange billeder (Hosta-danmark), men
> jeg kan ikke se 1/3 af billederne, der er bare en hvid firkant med et
> rødt kryds i hjørnet.
> Hvad skal jeg installere for at se billederne?
>

Jeg gætter på Picture ace lite.
Prøv at højreklikke på et af dem og vælg "save", så skulle der komme en
info om hvilket program du skal bruge (have installeret på pc'en)

--
Grundloven:"§ 4
Den evangelisk-lutherske kirke er den danske folkekirke og understøttes
som sådan af staten."
Adskil religion og stat!


Annette

unread,
May 22, 2012, 3:34:50 PM5/22/12
to
>> jeg kan ikke se 1/3 af billederne, der er bare en hvid firkant med et
>> rødt kryds i hjørnet.
>> Hvad skal jeg installere for at se billederne?
>>
>
> Jeg gætter på Picture ace lite.
> Prøv at højreklikke på et af dem og vælg "save", så skulle der komme en
> info om hvilket program du skal bruge (have installeret på pc'en)
>
jeg får ikke muligheden for at gemme, når jeg højreklikker
(bruger forøvrigt win7 64-bits hvis det er en hjælp)

Jubi

unread,
May 22, 2012, 5:56:29 PM5/22/12
to
"Annette" <laus...@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
news:4fbbea5f$0$292$1472...@news.sunsite.dk...
Du h-klikker og får en liste hvor en mulighed er "save image", som du
trykker på.
Så burde du få en "Meddelelse fra webside", med oplysnig om hvilket
program du skal bruge til at gemme billedet.
Men når du h-klikker sker der intet, d.v.s. ingen liste med muligheder?
F.eks. "Åbn hyperlink" øverst og "Egenskaber" nederst?

Min stationære bruger vista, men min bærbare bruger win7, men der er
lidt bøvl med den og internet så jeg kan ikke teste win7 og "save
image". (hvis der virkelig er forskel).

Når jeg med vista trykker "save image" får jeg den besked at min
installerede picture ace lite er fejlinstallet og råd om at
geninstallere.
Jeg skal lige have support fra min internetudbyder til min bærbare før
jeg kan prøve med win7.

Ivan V. Klattrup

unread,
May 23, 2012, 12:33:21 AM5/23/12
to
Annette skrev:

> Jeg er inde på en hjemmeside med mange billeder (Hosta-danmark), men jeg kan
> ikke se 1/3 af billederne, der er bare en hvid firkant med et rødt kryds i
> hjørnet.

http://support.microsoft.com/kb/283807

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk
0 new messages