news:4fbbea5f$0$292$1472...@news.sunsite.dk...
Du h-klikker og får en liste hvor en mulighed er "save image", som du
trykker på.
Så burde du få en "Meddelelse fra webside", med oplysnig om hvilket
program du skal bruge til at gemme billedet.
Men når du h-klikker sker der intet, d.v.s. ingen liste med muligheder?
F.eks. "Åbn hyperlink" øverst og "Egenskaber" nederst?
Min stationære bruger vista, men min bærbare bruger win7, men der er
lidt bøvl med den og internet så jeg kan ikke teste win7 og "save
image". (hvis der virkelig er forskel).
Når jeg med vista trykker "save image" får jeg den besked at min
installerede picture ace lite er fejlinstallet og råd om at
geninstallere.
Jeg skal lige have support fra min internetudbyder til min bærbare før
jeg kan prøve med win7.