"Herluf Holdt, 3140" <
herlufho...@privat.dk> writes:
> Efter 1. marts synes jeg den virker meget dårligt.
> Der kom kun et hvidt skærmbillede, når jeg
> prøvede. Så prøvede jeg at forny min konto hos
> Google, og logge mig på. Men søgning i grupper
> virker stadig noget "barberet". Man får kun vist et
> par linjer ad gangen.
Den gl. version GG virker fint her uden at jeg har logget mig på.
> Jeg ser nu denne meddelelse:
>
> The old Google Groups will be going away soon.
> Switch to the new Google Groups.
>
> Er der nogen der har erfaring med det nye?
Jeg har smugkigget. Umiddelbart er det nu mere rodet sammen med Google
egne grupper. Men jeg har ikke brugt det ret meget.
--
Carl