Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Hvad sker der nu med Google Groups?

5 views
Skip to first unread message

Herluf Holdt, 3140

unread,
Mar 3, 2012, 3:03:17 AM3/3/12
to
Hej

Jeg bruger især Google Groups til at søge i gamle
tråde med.

Efter 1. marts synes jeg den virker meget dårligt.
Der kom kun et hvidt skærmbillede, når jeg
prøvede. Så prøvede jeg at forny min konto hos
Google, og logge mig på. Men søgning i grupper
virker stadig noget "barberet". Man får kun vist et
par linjer ad gangen.

Jeg ser nu denne meddelelse:

The old Google Groups will be going away soon.
Switch to the new Google Groups.

Er der nogen der har erfaring med det nye?

--
Herluf :·)

Max

unread,
Mar 3, 2012, 3:18:17 AM3/3/12
to
Hej Herluf

> Er der nogen der har erfaring med det nye?

Nej, men her ser Google Grupper nu også ud
og fungere som de altid har gjort.

--
Mvh
Max


Carl Drud

unread,
Mar 3, 2012, 10:20:09 AM3/3/12
to
"Herluf Holdt, 3140" <herlufho...@privat.dk> writes:

> Efter 1. marts synes jeg den virker meget dårligt.
> Der kom kun et hvidt skærmbillede, når jeg
> prøvede. Så prøvede jeg at forny min konto hos
> Google, og logge mig på. Men søgning i grupper
> virker stadig noget "barberet". Man får kun vist et
> par linjer ad gangen.

Den gl. version GG virker fint her uden at jeg har logget mig på.


> Jeg ser nu denne meddelelse:
>
> The old Google Groups will be going away soon.
> Switch to the new Google Groups.
>
> Er der nogen der har erfaring med det nye?

Jeg har smugkigget. Umiddelbart er det nu mere rodet sammen med Google
egne grupper. Men jeg har ikke brugt det ret meget.

--
Carl
0 new messages