Altså en mailto-funktion, som man havde i actionscript 2.0.
På forhånd tak for hjælpen ...
--
Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI, ASP eller ASP.NET?
- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne
KLIK HER! => http://www.html.dk/tutorials
http://www.flepstudio.org/forum/tutorials/1565-mailto-method.html