Vedr.: Billig og go webhotel...!!!

Indsatsfotograf: Ole Eli Christiansen

Hej jeg har hidtil været kunde hos Webunion men de har opsagt alle deres
kunder fra d. 01. 01. 2008 idet at de har valgt at lukke deres virksomhed.

Jeg har indtil været glad for webunion både med priser og den service der
har været udøvet mig.

Er der nogen der ved hvor jeg kan få samme standart som Webunion havde??

Håber nogen kan hjælpe

Med venlig hilsen

Ole Christiansen

Peter Nilsson

Indsatsfotograf: Ole Eli Christiansen skrev:
Hej

Du skriver ikke noget om hvilke krav du har til dit fremtidige webhotel.

Det vil nok hjælpe

--

Peter Nilsson
Nilsson-IT.dk

Indsatsfotograf: Ole Eli Christiansen

Jeg har ikke nogen særlige krav til webhotellet.

andet end der skal være fri trafik og til billige penge

Venlig hisen

Ole Christiansen

"Peter Nilsson" <pe...@yanet.dk> skrev i en meddelelse

www.netink.dk / www.GPSdebat.dk

Hejsa

>Jeg har ikke nogen særlige krav til webhotellet.
>andet end der skal være fri trafik og til billige penge

Jeg har one.com på alle mine domæner (Tidligere B-One)
Det fungerer fint, til 9,-/md

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Brian B. Christensen

On Sat, 17 Feb 2007 16:32:37 +0100, www.netink.dk / www.GPSdebat.dk
<info...@netinkFJERN.dk> wrote:

>Jeg har one.com på alle mine domæner (Tidligere B-One)
>Det fungerer fint, til 9,-/md

Nu skriver han jo fri trafik, så er de i hvertfald IKKE one.com han
skal vælge ;-)

/Brian
--
Creator of http://www.natart.dk

Rune Jensen

"Indsatsfotograf: Ole Eli Christiansen" skrev i en meddelelse...

> Jeg har ikke nogen særlige krav til webhotellet.
>
> andet end der skal være fri trafik og til billige penge

Hvad menes med "fri tafik"? Jeg har selv unoeuro, og jeg må indrømme, at det
er det bedste køb jeg har gjort, fordi der er god og ikke mindst hurtig
support og rigtig mange muligheder. Men ingen vil vel finde sig i, at
serverne bliver overbelastet fra en enkelt hjemmeside, fri tafik eller ej?
Det gør Unoeuro i hvert fald ikke, og jeg synes, det lyder som et buzzword
fra gammel tid;-) Prøv at se på din statistik, hvad der kommer igennem, så
kan du vel se det så nogenlunde, hvad dit krav er?

Unoeuro og one.com er de så nogenlunde billigste jeg kender, med hver deres
fordele, og de er veletablerede. Men tvivler på de har fri tafik i ordets
egentlige forstand. Og hvis du vil have ægte fri trafik (=>uendeligt), så
bliver det nok også lidt mere end deres pris;-)

MVH
Rune Jensen

www.netink.dk / www.GPSdebat.dk

Hejsa

>Nu skriver han jo fri trafik, så er de i hvertfald IKKE one.com han
>skal vælge ;-)

Hvorfor: ?

One.com webhosting
Pris pr. måned i DKK INFO 9,- 19,- 36,-
Serverplads i MBNYHED! INFO 1000 2000 4000
Trafik INFO fri fri fri
E-mail-konti INFO ub. ub. ub.
Virus- og spamfilter INFO ja ja ja
Hjemmesideprogram INFO ja ja ja
Blog - 3 klikNYHED! INFO ja ja ja
FTP-login - Statistik INFO ja ja ja
ASP - PHP5 - MySQL INFO ja ja ja
Google AdWords kupon: 400 DKK INFO gratis gratis gratis
Daglig backup INFO ja ja ja
Live Help 24/7NYHED! INFO ja ja ja
Oprettelse 90,- 90,- 90,-

Michael Kjærsgård

> Hvorfor: ?

Sikkert fordi flere har oplevet hos (B-)One at der måske nok er fri
trafik på papiret, men hvis man i praksis bruger mere end
"gennemsnittet" så er trafikken pludselig ikke længere fri..

--
Michael

> [...]

>trafik på papiret, men hvis man i praksis bruger mere end
>"gennemsnittet" så er trafikken pludselig ikke længere fri..

Kender jeg ikke ngoet til, og jeg har da over 10 domænes hos dem !

Kim Schulz

On Sun, 18 Feb 2007 14:38:49 +0100

www.netink.dk / www.GPSdebat.dk <info...@netinkFJERN.dk> wrote:

> Hejsa

> Kender jeg ikke ngoet til, og jeg har da over 10 domænes hos dem !

har de også nogen relevant form for trafik. hvis du søger her i gruppen
vil de finde at flere fik lukket for deres side da de ramte SVJH 6GB
trafik på en måned.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
K...@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Michael Kjærsgård

> Kender jeg ikke ngoet til, og jeg har da over 10 domænes hos dem !

Jamen så har du nok ikke særlig meget trafik på dine sites - alternativt
været heldig..

--
Michael

> [...]

>har de også nogen relevant form for trafik. hvis du søger her i gruppen
>vil de finde at flere fik lukket for deres side da de ramte SVJH 6GB

M[ v;re dig svar skyldig, har ikke m[lt trafikmM[ v;re dig svar
skyldig, har ikke m[lt trafik m;ngden

Kasper S Nielsen

> M[ v;re dig svar skyldig, har ikke m[lt trafikmM[ v;re dig svar
> skyldig, har ikke m[lt trafik m;ngden

Du kan se dit traffik på Statistiksiderne i kontrolpanelet hos
one.com.

Jeg har dog haft over 6 GB traffik flere måneder, uden at blive lukket
ned.

I gennemsnit har jeg ligget på ca. 4.5 GB det sidste år. Uden nogen
form for problemer.

Konrad

www.netink.dk / www.GPSdebat.dk wrote:
> Hejsa

> Kender jeg ikke ngoet til, og jeg har da over 10 domænes hos dem !

Prøv at fyld dit "1000MB" webhotel op, eller få trafik der går udover
venner-besøg-min-hjemmeside stadiet, og se hvad der sker.

One sælger i praksis meget små webhoteller til små penge, og det gør de svjv
tilfredsstillende - men alle andre der har mere end familie-fotoalbum (ja,
mindre faktisk) behov skal nok lede lidt længere.

Vigtigt : Den oprindelige spørger var vist fotograf. Forografer har ofte
meget store TIFF-filer mv liggende som eksempler på deres kunnen - filer
som, hvis de faktisk bliver set, af One vil blive bortdømt som
"downloadfiler". Downloadfiler - eller i one-terminologi en
"download-site" - er en hjemmeside, hvor en fil, eller et klik (!!!) fylder
mere end 1mb!

Altså i praksis umuligt at bruge for en fotograf.

Peter Birke

Hej Ole Eli Christiansen.

Vi kan da sagtens være behjælpelig med at formidle web-hotel for dig.

Det kræver dog at du betaler din gæld i vort firma - Data Discount A/S
-inden !!!!

Som du ved, har vi og vort inkassobureau længe forsøgt at få dig til at
betale for de varer du har købt på kredit, men tilsyneladende ikke har til
sinds eller evne at betale.

Hvilket efter at have Googlet dit navn, måske IKKE er så overraskende.

Men betal din gæld og vi skal nok hjælpe dig. Mod forudbetaling,
selvfølgelig!

Hilsen
Data Discount A/S

Indsatsfotograf: Ole Eli Christiansen wrote in
dk.edb.internet.udbydere.webhotel:

jopa

"Peter Birke" <p...@datadiscount.dk> skrev

> [...]
>
> Hvilket efter at have Googlet dit navn, måske IKKE er så overraskende.
>
> Men betal din gæld og vi skal nok hjælpe dig. Mod forudbetaling,

*LOL*

--
Mvh. John
www.jp-web.dk