Den 17-04-2013 17:59, scootergrisen skrev:
> Den 17-04-2013 17:45, CC skrev:
>> I 90% af tilfældende får jeg en fejlmeddelelse når programmet er startet
>> og nye indlægs skal hentes. Fejlmeddelelsen vises 2 gange i en boks midt
>> på skærmen.
>> "Der opstod en fejl i forbindelse med nyhedsgrupper (NNTP)"
>> Når den endelig får forbindelse til
news.sunsite.dk, så virker det
>> upåklageligt.
>>
>> OS er Win 7 32 bit
>>
>> Nogen der kan hjælpe med en løsning på dette problem?
>
> Er det fordi du starter thunderbird inden du har forbindelse til
> internettet ?
>
> Hvis du har sat thunderbird til at starte automatisk når windows starter
> så prøv og lad være med det og start så thunderbird manuelt efter
> forbindelsen til internettet er oprettet.
Nej - jeg starter ikke Thunderbird og henter news, før jeg har været via
Outlook (MS-Office 2007) og hente post.
Så WWW forbindelsen er oppe og stå via en 30/30 fiber