Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Skærm vil ikke tænde altid

0 views
Skip to first unread message

jesper...@gmail.com

unread,
May 3, 2008, 6:27:20 PM5/3/08
to
Hej,

jeg har en ældre Philips 15" LCD skærm, som har det problem at man kan
kun kan tænde den hvis strømmen har været taget fra den + at man tager
VGA stikket ud og så venter 20-30 sekunder og tilslutter strømmen
igen.
Er der nogen der kan fortælle hvad problemet kan være, eller skal jeg
bare leve med det eller købe en anden?
Kan det være noget med strømforsyningen eller?

Mvh
Jesper

Klaus D. Mikkelsen

unread,
May 4, 2008, 1:05:27 AM5/4/08
to
jesper...@gmail.com skriver:

>
> Er der nogen der kan fortælle hvad problemet kan være, eller skal jeg
> bare leve med det eller købe en anden?
> Kan det være noget med strømforsyningen eller?

Højst sandsynligvis.

Lev med det eller kasser den


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

jesper...@gmail.com

unread,
May 6, 2008, 1:07:49 PM5/6/08
to
> > Er der nogen der kan fortælle hvad problemet kan være, eller skal jeg
> > bare leve med det eller købe en anden?
> > Kan det være noget med strømforsyningen eller?
>
> Højst sandsynligvis.
>
> Lev med det eller kasser den
>
Ja jeg har åbnet for den nu og vil prøve at se om det er nogle af
kondensatorerne der er defekte,
ja ellers må den jo nok en tur på losseren..

Men tak for svaret.

Mvh
Jesper

0 new messages