jeg har en ældre Philips 15" LCD skærm, som har det problem at man kan
kun kan tænde den hvis strømmen har været taget fra den + at man tager
VGA stikket ud og så venter 20-30 sekunder og tilslutter strømmen
igen.
Er der nogen der kan fortælle hvad problemet kan være, eller skal jeg
bare leve med det eller købe en anden?
Kan det være noget med strømforsyningen eller?
Mvh
Jesper
Højst sandsynligvis.
Lev med det eller kasser den
Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Men tak for svaret.
Mvh
Jesper