Jeg har en LG L227WT 22" widescreen skærm som er for lys i forhold til andre
skærme jeg arbejder ved
Hvordan justerer/kalibrerer jeg den så den bliver mere normal?
Altså er det gamma, kontrast eller andet jeg skal pille ved?
Den skal ikke kalibreres til print
Lars