Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Justering af skærm

1 view
Skip to first unread message

Nederbasse

unread,
May 13, 2008, 2:48:52 PM5/13/08
to
Hej

Jeg har en LG L227WT 22" widescreen skærm som er for lys i forhold til andre
skærme jeg arbejder ved
Hvordan justerer/kalibrerer jeg den så den bliver mere normal?

Altså er det gamma, kontrast eller andet jeg skal pille ved?
Den skal ikke kalibreres til print


Lars


0 new messages