Sammenligning af ældre Geforce-kort og et Radeon-kort

Kim Larsen

Hvordan finder jeg nogle fælles reference-data til formål at sammenligne et
Radeon 9250 AGP 256 MB RAM med et Geforce 4 MX 440 (AGP) ?

Kim Larsen

E-mail: kl2...@gmail.com

Villy Jensen

| Hvordan finder jeg nogle fælles reference-data til formål at sammenligne
et
| Radeon 9250 AGP 256 MB RAM med et Geforce 4 MX 440 (AGP) ?

Radeon 9250 er en tissemyre hurtigere end Radeon 9200
http://ati.amd.com/products/radeon9200/radeon9200/compare.html

Du kan læse om Radeon 9200 og GF4MX440 på
http://www.tomshardware.com/2003/12/29/vga_charts_iii/index.html
Radeon 9200 er en tissemyre hurtigere end GF4MX440
Radeon 9200 understøtter DX 8.1
GF4MX440 understøtter DX 7

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy