Jeg har købt mig et ATI HD3650 baseret kort, mest af alt fordi jeg ikke
har det store gaming-behov og blot behøvede et nogenlunde billigt
(passivt kølet) kort. Dog var en af grundene til at dette kort blev
valgt at det supporterede diverse videoformater i hardware.
Men er det reelt muligt at udnytte denne funktionalitet uden at skulle
investere et uforholdsmæssigt stort beløb i properitære codec
implementationer? Tilsyneladende understøtter de gratis codecs ikke HW
og en relativ billig software pakke som f.eks. CoreAVC Pro understøtter
endnu ikke GPU dekodning...
Mikkel