6600 GT på en Barton 2500?

Paminu

Jeg har en AMD Barton 2500 og 1 GB RAM. Jeg har dog ikke PCI Express men kun
AGP port. Giver det nogen mening at opgradere med en AGP version af 6600 GT
fra mit nuværende TI4200 eller kan min maskine slet ikke udnytte det?

FedeDorit

"Paminu" <s...@asd.com> skrev i en meddelelse

Det giver god mening.
Min bror har en Barton 2500 og havde et FX5200.Da han skiftede til et Asus
6600GT fik 3 gange så meget i 3DMark03 !!
Jeg gik selv fra et TI4200 med en XP2600+ til et MSI 6600GT

Se http://edbpriser.dk/Listprices.asp?id=116887&Bedom=true&Page=2 ->
Cinnober

Villy Jensen

Joda, jeg mener at det er en god idé at forlænge PC'ens levetid med 6600GT,
nårnu du også har 1GB (DDR?)RAM. Du får et tidssvarende kort, der kan trække
de nyeste spil (- BF2 starter ikke med TI4200).

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Thomas Hansen

Især hvis du kan overclocke din cpu til 3200+ Får du fuld valuta for
pengene.
Det er især nye spil som får noget ud af en opgradering. I ældre spil kan
du dog slå ting som AA til samt få en højere opløsning.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Paminu

"Thomas Hansen" <thomas.han...@lite.dk> skrev i en meddelelse

Jeg tror det blive et 6600 GT, det virker som om det er det hotteste til
prisen iøjeblikket. Er ATI kørt helt i sænk?

Marni

Et 7800GS (AGP) skulle være være lige på trapperne.
Det kunne være rigtig interessant.

"Paminu" <s...@asd.com> wrote in message
> [...]

Paminu

"Marni" <mar...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hvad står GS for? Og det kommer vel ikke til at ligge omkring 1000 kr?

Marni

GS? Aner det ikke. Hvad alle de der fartstribe betegnelser står for
interesserer mig
ikk et dyt ;) Prisen bliver vel som et 7800GT.