Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Installation af ny harddisk Win XP

6 views
Skip to first unread message

Mathias Vinther

unread,
May 14, 2008, 9:42:20 AM5/14/08
to
Hej

Jeg har købt en ny harddisk WD 320 GB 2,5 SATA til min T60 som jeg har
sat i min udvidelses bay. Jeg har startet maskinen op, og Windows (XP)
fandt ny hardware (diskdrev) og installerede drivere, fint fint..

Men jeg kan ikke se harddisken i Denne Computer endnu selvfølgelig. Jeg
har tidligere gjort installeret harddiske og kan godt huske man skal ind
i noget diskhåndtering og så formatere osv. før man kan benytte hdd. Jeg
kan bare ikke lige huske hvordan..?

Mvh
Mathias Vinther

Michael Rasmussen

unread,
May 14, 2008, 10:04:46 AM5/14/08
to

Prøv at køre DISKMGMT.MSC, enten fra 'kør' eller på en
kommandolinie...

<mlr>

Fynbo

unread,
May 14, 2008, 10:34:24 AM5/14/08
to

"Mathias Vinther" <mvin...@gmail.fjernaltdether.com> skrev i en meddelelse
news:482aec38$0$90276$1472...@news.sunsite.dk...

Højreklik på Denne Computer->Administrer->Diskhåndtering


Fynbo


0 new messages