palle bugtrup
unread,May 11, 2012, 4:19:59 PM5/11/12You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
God aften i gruppen!
- Jeg har mistet mit DVD drev/brænder.
Mit motherboard er MSI med både IDE- og Sata sokler.
Drevet er med Sata tilslutning. Det har kørt upåklageligt, men i
forbindelse med - tror jeg - en forøgelse af hukommelsen med
mere RAM kan jeg ikke få kontakt med det.
I BIOS har valgt default settings. - Vil nogen hjælpe mig videre er jeg
meget taknemlig,
Palle