Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

DVD drev forsvundet - hvad ??

4 views
Skip to first unread message

palle bugtrup

unread,
May 11, 2012, 4:19:59 PM5/11/12
to


God aften i gruppen!

- Jeg har mistet mit DVD drev/brænder.

Mit motherboard er MSI med både IDE- og Sata sokler.

Drevet er med Sata tilslutning. Det har kørt upåklageligt, men i
forbindelse med - tror jeg - en forøgelse af hukommelsen med
mere RAM kan jeg ikke få kontakt med det.

I BIOS har valgt default settings. - Vil nogen hjælpe mig videre er jeg
meget taknemlig,

Palle


Ivan V. Klattrup

unread,
May 11, 2012, 5:07:56 PM5/11/12
to
palle bugtrup skrev:

>Drevet er med Sata tilslutning.

Duhar selvfølgelig tjekket at kablerne sidder fast som de skal

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk
0 new messages