Efter virus angreb kørte jeg en ny opsætning af XP ind over det gamle.
Vil så sætte min Western sata harddisk med mit back up på igen for at
overføre drivere og andet.
Kan dog ikke få lov til at komme ind på den, og i diskhåndtering vises
den som en hd på 128 GB ( er på 500GB ), og siger endvidere at den
skal formatteres hvis jeg skal bruge den.
Den er svær at knække er der en der kender løsningen til hvordan jeg
kan komme videre ?
Venligst
Bill
>Hej.
>Håber at en venlig sjæl kan hjælpe mig med følgende problem.
>
>Efter virus angreb kørte jeg en ny opsætning af XP ind over det gamle.
>
>Vil så sætte min Western sata harddisk med mit back up på igen for at
>overføre drivere og andet.
>Kan dog ikke få lov til at komme ind på den, og i diskhåndtering vises
>den som en hd på 128 GB ( er på 500GB ), og siger endvidere at den
>skal formatteres hvis jeg skal bruge den.
Du mangler SP2 til din XP. Installer den først.
Ja og helst inden den bliver sat på nettet, da den ellers med stor
sandsynlighed bliver ramt af virus igen.
Kurt
Var dog en gennemgribende aktion da harddisken var blevet til en
raw disk, da den har fået strømchok eller lignende. Har fået
reddet alle date med et stykke downloaded sofware.
Igen tak for hjælp, og god dag derude
MVH
Bill
>Tak for jeres svar.
Velbekomme - på hvad? (Hint - svar i samme tråd du spurgte i fremfor
at starte ny!)