Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

RAM hjælp ?

0 views
Skip to first unread message

BigDaddy

unread,
Apr 23, 2008, 6:58:05 AM4/23/08
to
Hej, kan nogen fortælle lidt om RAM ?

MOBO producenten anbefaler dette Kingston RAM:
KHX 6400 D2 UL K2 /2G

men kan jeg uden problemer anvende:
KHX 6400 D2 K2/4G

Altså dobbelt kapacitet og uden "UL" i produktkoden, og hvad står "UL" for
?

:-)

Bjarke Andersen

unread,
Apr 23, 2008, 7:26:32 AM4/23/08
to
BigDaddy <fuc...@email.invalid> crashed Echelon writing
news:fun4o2$o8r$1...@registered.motzarella.org:

> Hej, kan nogen fortælle lidt om RAM ?
>
> MOBO producenten anbefaler dette Kingston RAM:
> KHX 6400 D2 UL K2 /2G
>
> men kan jeg uden problemer anvende:
> KHX 6400 D2 K2/4G

Én ting er hvad producenterne anbefaler, en anden hvad virker i bundkortet.
Producenten tester nødvendigvis ikke alle ram moduler.

> Altså dobbelt kapacitet og uden "UL" i produktkoden, og hvad står "UL"
> for ?

Hvis du kigger på kingston.com vil du se det står for ultra low latency.

--
Bjarke Andersen

BigDaddy

unread,
Apr 25, 2008, 3:37:58 AM4/25/08
to
On 23 Apr 2008 11:26:32 GMT, Bjarke Andersen wrote:


> Hvis du kigger på kingston.com vil du se det står for ultra low latency.

Altså en lav CAS, f.eks CL4 fremfor CL5 og CL6?

Ellers tak for dit svar :-)

Bjarke Andersen

unread,
Apr 25, 2008, 4:01:31 AM4/25/08
to
BigDaddy <fuc...@email.invalid> crashed Echelon writing
news:fus1oq$2n9$1...@registered.motzarella.org:

> Altså en lav CAS, f.eks CL4 fremfor CL5 og CL6?

ja

--
Bjarke Andersen

0 new messages