MOBO producenten anbefaler dette Kingston RAM:
KHX 6400 D2 UL K2 /2G
men kan jeg uden problemer anvende:
KHX 6400 D2 K2/4G
Altså dobbelt kapacitet og uden "UL" i produktkoden, og hvad står "UL" for
?
:-)
> Hej, kan nogen fortælle lidt om RAM ?
>
> MOBO producenten anbefaler dette Kingston RAM:
> KHX 6400 D2 UL K2 /2G
>
> men kan jeg uden problemer anvende:
> KHX 6400 D2 K2/4G
Én ting er hvad producenterne anbefaler, en anden hvad virker i bundkortet.
Producenten tester nødvendigvis ikke alle ram moduler.
> Altså dobbelt kapacitet og uden "UL" i produktkoden, og hvad står "UL"
> for ?
Hvis du kigger på kingston.com vil du se det står for ultra low latency.
--
Bjarke Andersen
> Hvis du kigger på kingston.com vil du se det står for ultra low latency.
Altså en lav CAS, f.eks CL4 fremfor CL5 og CL6?
Ellers tak for dit svar :-)
> Altså en lav CAS, f.eks CL4 fremfor CL5 og CL6?
ja
--
Bjarke Andersen