Deriversupport for XP,Server 2003, Vista og Server 2008
Forslag?
:-)
>Skal bare bruge et stabilt mobo med onboard grafik, gigaLAN, plads til 2GB
>RAM. 1066 og 1333 FSB er rigeligt.
>
>Deriversupport for XP,Server 2003, Vista og Server 2008
>
Du kan p.t. ikke få bedre onboard grafik end med amd 780G chipset:
http://www.giga-byte.dk/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2758
Bruger DDR2 ram.
anmeldelser:
http://www.ocworkbench.com/2008/gigabyte/GA-MA78GM-S2H/g1.htm
http://www.cpu3d.com/content/view/4283/54/
http://www.bit-tech.net/hardware/2008/03/04/amd_780g_integrated_graphics_chipset/1
En egnet cpu er 2.5 GHz X2 4850E
http://www.shg.dk/p/2112635
De skriver 65 Watt, men det er en fejl. Den er 65 nm og 45 watt, kun.
mvh
John
Intel er ikke et hak bedre med G33 chipsættet, så der er faktisk kun nForce
tilbage hvis serversupport er et krav.
Hans
Ok, nogle gange overhører man folks krav, og foreslår en løsning, for
deres egen skyld. Gik ud fra at 4 styresystemer ikke skal køre på den.
Hvad med linux ?
mvh
John
> Ok, nogle gange overhører man folks krav, og foreslår en løsning, for
> deres egen skyld. Gik ud fra at 4 styresystemer ikke skal køre på den.
Det er til en testmaskine så de 4 nyste M$ OS-er skal køre på den.
> Hvad med linux ?
Nix
Hvad siger I 2 eksperter så, hvis det skal være et mobo med nForce, Q6600
og onboard grafik?
:-)
Jeg tror desværre ikke at dine krav p.t. ikke helt kan opfyldes med on-board
grafik.
Hans
> Jeg tror desværre ikke at dine krav p.t. ikke helt kan opfyldes med on-board
> grafik.
Tusind tak Hans, jeg dropper så onboard grafik.
Hans