Jeg skal opfriske vores forenings-logo, som er en forening for
biavlere på Nordfyn. Vores gamle logo vil vi beholde, men det er
blevet temmelig uldent i kanterne. Og nu skal det bruges i flere
forskellige sammenhænge (T-shirt, jubilæumsbog, bannerreklame etc.).
Jeg troede, jeg kunne bruge skarphedsfunktionen i GIMP, og så gemme
det som en gif-fil, men det virker ikke. Kender i en smart måde at få
gjort et logo skarpt?
vh.
Klaus Ankerstjerne
www.nordfynbiavl.dk