Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Uldent logo

2 views
Skip to first unread message

Klaus Eriksen

unread,
Mar 2, 2012, 3:03:54 PM3/2/12
to
Jeg skal opfriske vores forenings-logo, som er en forening for
biavlere på Nordfyn. Vores gamle logo vil vi beholde, men det er
blevet temmelig uldent i kanterne. Og nu skal det bruges i flere
forskellige sammenhænge (T-shirt, jubilæumsbog, bannerreklame etc.).
Jeg troede, jeg kunne bruge skarphedsfunktionen i GIMP, og så gemme
det som en gif-fil, men det virker ikke. Kender i en smart måde at få
gjort et logo skarpt?

vh.
Klaus Ankerstjerne
www.nordfynbiavl.dk

Max

unread,
Mar 2, 2012, 4:44:21 PM3/2/12
to
Hej Klaus

> det som en gif-fil, men det virker ikke. Kender i en smart måde at få
> gjort et logo skarpt?


Tegn det om i et vektorformat, så bliver resultatet altid skarpt
uanset størrelse.

--
Mvh
Max


Klaus

unread,
Mar 11, 2012, 8:19:39 AM3/11/12
to
OK, det vil jeg prøve, tak for svar.

--
mvh.
Klaus Ankerstjerne
www.aigis.dk
0 new messages