nu ved jeg ikke hvilken sæbe du har prøvet, men mine plastrender får en
tur med børsten dyppet i en opløsning af brun sæbe, og så holder det
til næste år. - husk det skal være "rigtig" brun sæbe, ikke det flydende
kemiske (vistnok "probat")
Det får i en tør periode, så sæbevandet tørrer ind, og så er de rene
efter næste regnskyl.
//finn