Erori în Wikipedia

1 view

Mișu Moldovan

to diacr...@googlegroups.com

'mneața,

Am găsit niște erori în Wikipedia cu privire la standardul românesc
de tastatură, poate are cineva mai mult timp pentru a le corecta la
http://en.wikipedia.org/wiki/Keyboard_layout#Romanian_.28in_Romania_and_Moldova.29 .

Plecăciuni anticipate,

--
mișu

Cristian Secară

to diacr...@googlegroups.com
On Tue, 5 Jan 2010 13:23:03 +0200, Mișu Moldovan wrote:

> Am găsit niște erori în Wikipedia cu privire la standardul românesc
> de tastatură, poate are cineva mai mult timp pentru a le corecta la
> [...]

Prin decembrie se apucase Răzvan Sandu să corecteze, sau cel puțin să
adauge imaginile corecte, le-a încărcat undeva acolo, dar cei de la
Wikipedia le-au șters din motive de lipsă de dovadă de licență,
sau drepturi de autor, sau ceva p'acolo.

Imaginile erau cele pe care prin 2005 ți le-am dat să le pui pe saitul
tău original (diacritice.sourceforge.ceva) și care acum sunt pe
www.i18n.ro (și pe care Răzvan le-a luat de acolo, cred).
I-am menționat detaliile facerii acelor imagini, i-am zis că nu mă
freacă ce drepturi au imaginile, singura mea condiție este să poată fi
distribuite liber (nu am chef să îmi bat capul cu licențele).
Standardul e standard național, imaginile *nu* sunt identice 1:1 cu
niciuna dintre cele prezente în documentul fizic al standardului, deci
în opinia mea nu se poate afirma că a fost furată de acolo (lucru oricum
lipsit de sens, pentru că eu le-am făcut (creat) pe toate).

I-am promis că-i fac și o variantă SVG, fără scrisul de jos din
imaginile inițiale (care sună cam părtinitor, nu trebuiesc făcute
aprecieri despre denumirea din indiferent ce sistem de operare), dar
m-am poticnit la exportul din Visio din care lipsește vârful săgeții la
simbolurile de la Tab, Enter și Backspace. O să încerc să completez
manual vârfurile respective în Inkscape „la un moment dat”.

Cristi

--
Cristian Secară
http://www.secarica.ro/

Strainu

to diacr...@googlegroups.com
> [...]
> Wikipedia le-au șters din motive de lipsă de dovadă de licență,
> sau drepturi de autor, sau ceva p'acolo.

În articolul ala nu s-a mai atins nimeni de sectiunea romana de peste
1 an. A șters cineva la sfârșit de noiembrie secțiunea "Moldavian",
dar a fost repusă. N-am găsit nicio urmă de imaginile alea.

> [...]
> simbolurile de la Tab, Enter și Backspace. O să încerc să completez
> manual vârfurile respective în Inkscape „la un moment dat”.

Soluția cea mai bună mi se pare să suprascrieți direct fișierul deja
existent cu cel nou, tot svg. Dacă n-aveți timp să-l faceți, puteți să
faceți un mail către Alex:D în care să-i explicați modificările
necesare. De trimis, se trimite de la
http://commons.wikimedia.org/wiki/Special:EmailUser/Alex:D

Până una alta i-am lăsat eu un mesaj în pagina de discuții cu link
către threadul ăsta, poate îl interesează să participe.

Andrei