Vooraankondiging nieuwe DSL express producten

1 view

Maurice ©

Dit mailtje mocht ik zojuist van Demon ontvangen ..

> [...]
>
> ADSL 1536Kb/768Kb EUR 21,95
> ADSL 3Mb/1Mb EUR 31,00
> ADSL 6Mb/1Mb EUR 36,50
> ADSL2+ 12Mb/1Mb* EUR 59,00
> ADSL2+ 16Mb/1Mb* EUR 75,00
>
> Op dit moment maken wij onze systemen gereed om u in februari via de
> Service Pagina in de gelegenheid te stellen een nieuwe snelheid te
> kiezen. Wanneer bekend is vanaf welke datum wij uw aanvraag kunnen
> verwerken zullen wij u nogmaals een bericht sturen. Tot dat moment
> kunnen de medewerkers van Support, Sales en Customer Service u helaas
> geen aanvullende informatie verstrekken.

Noya

Maurice Š wrote:

En ik weet nu al dat ik een snellere verbinding wil ;-)
voor 2 euri extra naar 6 Mb

Johannes

"Maurice ©" <a...@b.com> schreef in bericht

> Dit mailtje mocht ik zojuist van Demon ontvangen ..

Dit ziet er wat mij betreft goed uit.
Maar wat doet men met de 512 abo die verder dan 3000 mtr. van de centrale
zitten.
Zelf zit ik op 3120 mtr. van de centrale en 1024/512 is mij meerdere keren
geweigerd.
Blijf ik dan op 512/256 voor 19,95??
Dat zou niet leuk zijn tov 1536/768 voor 21,95
Kan een demonmedewerker hier duidelijk over verschaffen, want bij de
helpdesk moeten we niet zijn.

Bvd

Johan

D.H. van 't Veld

Ben ik blij dat ik weg ben gegaan afgelopen november.

speedxs of qfast vragen voor 10mb/1mb ongeveer 28 euro.

gr.
bondi

Marco van Loon

In article <11rnlm7...@corp.supernews.com>, Maurice © <a...@b.com> wrote:
>Dit mailtje mocht ik zojuist van Demon ontvangen ..

Grappig, bij Flexpress zit er EUR 5 tussen 1.5 en 3Mbit en EUR 10 tussen
3 en 6 Mbit, maar bij dit nieuwe aanbod zit er juist bijna EUR 10 tussen
1.5 en 3Mbit en iets meer dan EUR 5 tussen 3 en 6 Mbit...
(1.5 en 6Mbit zijn dus goedkoper dan hun Flexpress equivalent, terwijl
3Mbit juist duurder is.)

--
Marco van Loon

Murdock

Hoi,

Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat dit aanbod inhoudt. Zijn dit
verbindingen via BBNed of zijn dit verbindingen via BabyXL? Op de site
hebben ze het namelijk over een verschil tussen DLS Express en
FLexpress. De laatste zou alleen beschikbaar zijn via BabyXL.

Ik ben erg tevreden met de BBNed verbinding, dus weet niet zeker of ik
wel over wil naar BabyXL.

Groeten Jan.

Rando

> Dit mailtje mocht ik zojuist van Demon ontvangen ..

Hahahahaha, Een gewaardeerde klant bij Demon???? Aantrekkelijke
tarieven????Bekroonde service?????

Die snelheden voor die bedragen???????

Er zijn zeker een paar oliebollen verkeerd gevallen en de drank is
duidelijk ook nog niet uitgewerkt. Als je een beetje om je heen kijkt
kan je meer of het zelfde dan 16/1 krijgen voor minder dan 2/3 van de
prijs. Voor de service hoef je het dus ook niet meer te doen, die tijd
is bij Demon ook allang voorbij. Natuurlijk mankeerd er aan alle
providers wel wat, problemen zijn er overal wel eens. Maar ik heb dat
dan liever voor 2/3 van de prijs.

Blijven jullie maar erg dankbaar met een berichtje van Demon
medewerkers die in hun vrije tijd een berichtje voor jullie posten en
daarin vertellen hoe geweldig ze zijn en hoe hard zij wel niet hebben
gewerkt op een probleem op te lossen (waar zij gewoon voor betaald
worden)

Mijn opzegging is gelukkig al de deur uit en de nieuwe aanvraag bij een
andere provider loopt al. Het kan mij niet snel genoeg gaan.
Tot ziens Demon!!

Piet Beertema

Rando wrote:
> Er zijn zeker een paar oliebollen verkeerd gevallen en de drank is
> duidelijk ook nog niet uitgewerkt.

Het heeft zo zijn nadelen om voor de spiegel te gaan staan lullen.

> Mijn opzegging is gelukkig al de deur uit en de nieuwe aanvraag bij
> een andere provider loopt al.

Wat loop je hier dan nog te zeuren? En wat is je supportvraag?

-p

PE2DOC

Ben benieuwd of de klanten (zoals ik) met op dit moment een ADSL modem
(zyxel 650-r33) een nieuw ADSL2+ modem krijgen of dat ze die moeten kopen...
Op dit moment haal ik maar 4.5/1 ipv 8/1 niet vanwege afstand, maar vanwege
ruis op de lijn. Een nieuw modem zou hierin misschien verandering in kunnen
bregen... Geduldig wacht ik maar af... Maar de neiging om naar 6/1 te gaan
en 30 euro per maand te besparen is heel groot ;)

Marc

Hidde

On Wed, 04 Jan 2006 15:07:57 +0100, Maurice Š <a...@b.com> wrote:

> [...]

Lijkt mij een zeer acceptabel aanbod. Bij xs4all zou ik voor die 6mbit
lijn 60 euro kwijt zijn. Het bevalt me verder nog steeds prima bij
demon, ondertussen alweer bijna 3 jaar.

Rando

> Het heeft zo zijn nadelen om voor de spiegel te gaan staan lullen.

Waarom doe je het dan??

> Wat loop je hier dan nog te zeuren? En wat is je supportvraag?

Hahahaha, erg zielig hoor. Zeker een oliebolletje van Demon gekregen=
Of soms een persoonlijk, in eigentijd geschreven mailtje van een Demon
medewerker lol lol lol

PleegWat

Johannes wrote:
> "Maurice Š" <a...@b.com> schreef in bericht

Dit vraag ik me ook af (bbNed verbinding).

--

PleegWat
Remove caps to reply

Jos

> [...]
>
> Mijn opzegging is gelukkig al de deur uit en de nieuwe aanvraag bij een
> andere provider loopt al. Het kan mij niet snel genoeg gaan.

Ik vind het ook vies tegenvallen. Tenzij we voor dit bedrag VOIP en de
lijntjes naar de newsserver terug krijgen. Maar dat zal wel niet.

Ik ga shoppen voor een nieuw abo.

Andre

Ook de mail gehad...

Echter ik ga nu erg twijfelen.... Bij tweakdsl.nl
10Mbit/1Mbit voor 34.95 euro....

Bij demon heb ik daar 3-6/1 voor...

lastig lastig, hoe zal tweakdsl zijn...hmmm

Henno Schooljan

"Maurice Š" <a...@b.com> wrote in message
> Dit mailtje mocht ik zojuist van Demon ontvangen ..

Eindelijk, ben blij dat ik het nog even heb afgewacht. Ik ben altijd een
beetje huiverig geweest om over te stappen naar de prijsstunters terwijl ik
nog nooit stabiliteitsproblemen bij Demon heb gehad. Dan blijf ik toch
liever hier dan maar weer uit te vinden wat voor vlees ik in de kuip heb bij
een ander. Wij zijn hier begonnen met 8 Mbit, maar toen naar 2 Mbit
overgestapt omdat het toch wel duur was. Dat wordt dus lekke 6 Mbit volgende
maand.

Henno

Piet Beertema

Rando wrote:

> Hahahaha, erg zielig hoor.

Inderdaad, dat gezeur van je is uitermate zielig.

-p

Rando

> Inderdaad, dat gezeur van je is uitermate zielig.

Je bent wel erg snel door je argumenten heen he, lees je eigen
berichten van een tijdje geleden eens door. Tegenwoordig moet je zelf
de woorden van een ander al gebruiken om iets te kunnen posten lol lol

Shai'Hulud

Misschien een domme vraag maar zijn dit prijzen inclusief BTW??? Dat kon
ik niet zo snel ontdekken.
Ik keek namelijk net op de mijn dsl expres pagina en daar werd mijn
actuele abo. excl. BTW getoond.

Martijn

Maurice © <a...@b.com> wrote in news:11rnlm7...@corp.supernews.com:

--
Shai'Hulud
----------

Rene [met WIND]

Op woensdag 4-1-2006 schreef Shai'Hulud hier :

Prijzen aan consumenten zijn altijd inclusief BTW

--
Rene (met WIND)

Lennart

Shai'Hulud wrote:
> [...]
> ik niet zo snel ontdekken.
> Ik keek namelijk net op de mijn dsl expres pagina en daar werd mijn

De prijzen in het mailtje zijn inclusief BTW.

Lennart

RayNbow

"Rando" <Ra...@invalid.nl> schreef in bericht
*snip*

> Hahahahaha, Een gewaardeerde klant bij Demon???? Aantrekkelijke
> tarieven????Bekroonde service?????
>
> Die snelheden voor die bedragen???????

Normaal reageren kan ook hoor.

> [...]
> daarin vertellen hoe geweldig ze zijn en hoe hard zij wel niet hebben
> gewerkt op een probleem op te lossen (waar zij gewoon voor betaald

Ik heb geen last ondervonden van de problemen, dus ik ben tevreden met Demon.

> Mijn opzegging is gelukkig al de deur uit en de nieuwe aanvraag bij een
> andere provider loopt al.

Volgens mij heb je dit al eerder in deze nieuwsgroep vermeld en verder draagt
dit niets bij aan deze discussie.

> Het kan mij niet snel genoeg gaan.
> Tot ziens Demon!!

Tot ziens :w

Rene [met WIND]

Op woensdag 4-1-2006 schreef Rando hier :

> Mijn opzegging is gelukkig al de deur uit en de nieuwe aanvraag bij een
> andere provider loopt al. Het kan mij niet snel genoeg gaan.
> Tot ziens Demon!!

Tot ziens jongen.
En ??
Welke provider krijgt er een troll bij ??

--
Rene (met WIND)

Cyberco

Ik zit ook boven de 3km en heb wel een 1mb verbinding, maar mijn vraag
is ook tot hoever kan de snelheid gaan?
En komt er ook VIOP op zulke afstand?

Cyberco

Johannes

"Cyberco" <cybe...@nospam.freemail.nl> schreef in bericht

> Ik zit ook boven de 3km en heb wel een 1mb verbinding,

Ik gun het je van harte die 1 mb boven 3 km, maar het komt niet konsekwent
over.
De een wel meer dan 512 en de ander niet.
En het kriterium is niet meer dan een blik op de postcodetabel.
Een lijntest wordt niet gedaan helaas.
Correct me if I am wrong
Mijn lijn heeft best goede waardes.
Eén ding is zeker voor mij, ik blijf niet met 512 voor 19,95 bij demon.
Dan ga ik me toch elders orienteren.
Demonmedewerkers hebben dit waarschijnlijk wel gelezen, maar kunnen/mogen er
niets over zeggen.
Helaas

Johan

Micha Rozenhart

Rando schreef:

Stap eens over naar een andere provider en blijf hier eens weg..

Dollie

mmmm ... ADSL-2 via Demon ... wordt eens tijd.

Los van de hoge tarieven (Versatel en Wannadoo leveren dit ook voor een
fractie van het Demon aanbod), ben ik benieuwd ben of ze dit ook voor ISDN
gebruikers leveren of alleen voor de Analogen onder ons.

Volgens mij wordt in NL alleen ADSL-2 via Analoog geleverd, terwijl dit ook
via ISDN mogelijk is (op sommige plekken in NL en in Duitsland).

Wie weet het antwoord ???

El

"Henno Schooljan" <hscho...@hotmail.com> schreef in bericht

> "Maurice ©" <a...@b.com> wrote in message
Wij gaan over van 8 naar 6 Mbit en houden dan per maand lekker 30 eurotjes
in ons zak..
Wij zijn hier verder erg tevreden over Demon!!

Bart Kerkvliet

Johannes wrote:

> En het kriterium is niet meer dan een blik op de postcodetabel.
> Een lijntest wordt niet gedaan helaas.

Enige mogelijkheid die je hebt is 'trail-and-error' per lijn en net iets
onder maximaal gaan zitten in de hoop dat het goed (stabiel) blijft werken.

Als het gros van de verbindingen die in de tabel >3000m zijn niet veel
verder dan 512Kbps komen is het zo gek niet natuurlijk.

> Mijn lijn heeft best goede waardes.
> Eén ding is zeker voor mij, ik blijf niet met 512 voor 19,95 bij demon.
> Dan ga ik me toch elders orienteren.

Is niet gezegd dat er (veel) meer in die lijn zit natuurlijk.

--
Bart

SuperJo

Dollie wrote:
> [...]
>
> Volgens mij wordt in NL alleen ADSL-2 via Analoog geleverd, terwijl dit ook
> via ISDN mogelijk is (op sommige plekken in NL en in Duitsland).

XS4all levert ADSL Ultra in ieder geval wel op een ISDN lijn. Ik hoop
dat Demon ook ADSl2 op mijn ISDNlijntje zal zetten.

Johan

Arnoud Helmantel

Marco van Loon <nob...@nowhere.invalid> wrote:

> [...]
> 1.5 en 3Mbit en iets meer dan EUR 5 tussen 3 en 6 Mbit...
> (1.5 en 6Mbit zijn dus goedkoper dan hun Flexpress equivalent, terwijl

Ja, ik heb sinds een paar maanden een 3/1 Flexpress abbo, en betaal daar
nu 29,95 voor.... Voor zes en halve euro meer de dubbele download?
mmm... Maar er wordt niet gezegd over de mensen die nu Flex hebben ipv
DLS Express, wat er dan met je abbonementsvorm en
voorwaarden/contractuur gaat gebeuren? Ga ik als ik naar 6/1 voor 36,50
wil ineens wel voor een jaar vastzitten of kan ik misschien toch alleen
naar het 6/1 flex abbonnement toe?

Maar ja, we horen wel...

Arnoud

--
Please use my first and last name in the address & remove '.invalid'
Mijn voor- en achternaam gebruiken in het adres zonder '.invalid'

Adriaan

Bart Kerkvliet wrote:

> Enige mogelijkheid die je hebt is 'trail-and-error' per lijn en net iets
> onder maximaal gaan zitten in de hoop dat het goed (stabiel) blijft werken.

Was het niet zo dat ADSL2+ de intrainsnelheid kan 'conditioneren'? Ik
dacht ergens gelezen te hebben dat ADSL2+ de intrainsnelheid dynamisch
kan aanpassen naar de omstandigheden (van de lijn).

--
Adriaan

Donald Koeleman

"Cyberco" <cybe...@nospam.freemail.nl> schreef in bericht

XS4ALL/KPN adsl wil op mijn postcode/huisnummer maximaal 3200 Kbit/s leveren
(volgende abo is 8 meg). Wanadoo's simulator zegt ook iets tussen de 3 en 4
meg. Als mijn afstand via de bbned postcode check destijds correct is, dan
zou volgens een curve voor ADSL2+ afstand/snelheid ik ook zoiets moeten
kunnen halen.

Maar loopt dit nieuwe aanbod ook via BBNED, of alleen via Tiscali Wholesale?
BBNED was toch bezig alle linecards te vervangen door ADSL2+ modellen?

Bouler

"Johannes" <jd...@nospam.demon.nl> schreef in bericht

> [...]
> Dat zou niet leuk zijn tov 1536/768 voor 21,95
> Kan een demonmedewerker hier duidelijk over verschaffen, want bij de

Ik zit zelfs op 4 km vanaf de centrale en betwijfel of daar een hogere
snelheid mogelijk is dan 512/256.
Voor 2 euro meer zou ik inderdaad een leuke snelheidsverhoging krijgen.
--
Groeten
Bouler

Arlé Mooldijk

In news:11rnnol...@corp.supernews.com,
Murdock <comp...@bittenbak.nl> typed:

> [...]
> site hebben ze het namelijk over een verschil tussen DLS Express en
> FLexpress. De laatste zou alleen beschikbaar zijn via BabyXL.

Dat wil ik ook wel graag weten. Ik zit nu via bbned en ben best wel tevreden
over de snelheid van de upload (zo rond de 90+ kB/s). Hopelijk geldt dit
aanbod dus ook voor bbned lijnen en hoeft er niet gemigreerd te worden naar
Tiscali Wholesale (ofwel BabyXL), tenzij men kan garanderen dat de upload
hetzelfde blijft en niet lager dan nu wordt (nu heb ik 928 kbps upload).

Mvg,
Arlé

Donald Koeleman

"Bouler" <kuipers...@hetnet.nl> schreef in bericht

Ach ja de buren alhier namen een tijd later Tiscali (was pas ruim een half
jaar na bbned beschikbaar in de centrale), hebben vanaf het begin het
goedkoopste abonnement en dat was in het begin 768 Kbit/s dus bijna tweemaal
zoveel als de 410-430 die je via bbned krijgt. Okay ze zijn mischien niet
erg kritische gebruikers, maar ik heb nooit klachten over de snelheid
gehoord, terwijl de kinderen toch allerlei films downloaden en er een paar
pc 's aanhangen, enz. Dus ik verwacht dat ik hier duidelijk meer dan de
huidige snelheid moet kunnen halen, wat de ooit hier geposte gegevens uit de
modem ook doen vermoeden.

Bart Kerkvliet

Arlé Mooldijk wrote:

> [...]
> hetzelfde blijft en niet lager dan nu wordt (nu heb ik 928 kbps upload).

Dat kan niemand je garanderen. Andere modem <-> DSLAM combinatie kan
alle kanten op schuiven qua upstream op G.DMT (ADSL1).

--
Bart

Bart Kerkvliet

Is een techniek voor geimplementeerd inderdaad: SeemlessRateAdaption
(SRA). Dat houdt niet gelijk in dat lijnen dus altijd stabiel zullen zijn.

--
Bart

Bart Kerkvliet

Er zullen ongetwijfeld lijnen zijn die echt wel meer kunnen. Misschien
zelfs wel tot 1, 2 of 4Mbps op 3000m koperlijn. Alleen dat zijn ze lang
niet allemaal en zit veel variatie in.

--
Bart

Johannes

"Bart Kerkvliet" <bart-invalid-kerkvliet@-invalid-gmail.com> schreef in
bericht news:43bc2b8d$0$709$5fc...@dreader2.news.tiscali.nl...

> Enige mogelijkheid die je hebt is 'trail-and-error' per lijn en net iets
> onder maximaal gaan zitten in de hoop dat het goed (stabiel) blijft
werken.

BBned doet niet aan trial-and-error, dus heb ik die mogelijkheid niet
Ik zou die gok best durven wagen.
Ik bied mijzelf wel als testcase aan :)

Rando

> Stap eens over naar een andere provider en blijf hier eens weg..

Overstappen gaat hopelijk zeer snel gebeuren hoor, maar hier
wegblijven??? Vind het zo gezellig hier, dus blijf nog wel een poosje
hoor

Rando

> Ik vind het ook vies tegenvallen. Tenzij we voor dit bedrag VOIP en de
> lijntjes naar de newsserver terug krijgen. Maar dat zal wel niet.
>
> Ik ga shoppen voor een nieuw abo.

Oohhhhhh, dat mag je niet zeggen hier hoor. Dan ben je een zeikerd,
vooral als je het met sommige figuren niet eens bent en zonder
onfatsoenlijke woorden te gebruiken voor je mening durf uit te komen

Arlé Mooldijk

In news:43bc4d3b$0$753$5fc...@dreader2.news.tiscali.nl,
Bart Kerkvliet <bart-invalid-kerkvliet@-invalid-gmail.com> typed:

Ik heb een ZyXEL Prestige 650R-31 en zit op zo'n 317 meter van de centrale
volgens de spike.oli.tudelft.nl/adsl site. Welke uploadsnelheden behaalt men
gemiddeld zo met deze router icm met Demon+Tiscali Wholesale?

Mvg,
Arlé

Jan (Bouli) Van Gerwen

"Rene [met WIND]" <Renem...@gmail.tld> wrote in message
Waarom is iemand die gewoon zegt wat velen van ons denken een troll en is zo
iemand als Piet Beertema die ongegronde niet beargumenteerde domme
opmerkingen maakt dat niet.

Het geen wat Demon ons nu aanbied is ten op zichte van de concurentie al
passé voor het überhaupt werkend is.

Of vindt je 75 euri voor 16/1 zo'n geweldige aanbieding of 3/1 voor 31 euro?

Grtjes Jan

Rando

> Waarom is iemand die gewoon zegt wat velen van ons denken een troll en is zo
> iemand als Piet Beertema die ongegronde niet beargumenteerde domme
> opmerkingen maakt dat niet.

Dat is heel eenvoudig uit te leggen, ik heb het gepresteerd om tegen de
goden van Demon te zeggen dat ik het niet met hun eens ben en dat mag
natuurlijk niet. De goden hebben altijd gelijk en zijn geweldig. en als
je het daarmee niet eens ben dan moet je oprotten omdat je zeurt. Het
vreemde is dat ik alleen maar zulke berichten krijg, maar tot nu toe
niemand inhoudelijk mijn woorden heeft kunnen weerleggen. Alles doen ze
af als "gezeik, zeuren, en rot op" Dat is gewoon makkelijk als je niets
te zeggen hebt. Zelf mijn manier van schrijven hebben ze al afgekraakt,
ik wens het hun niet, maar zou graag zien hoe zij het eraf zouden
brengen als hun hetzelfde was overkomen.

bas....@gmail.com

Je hoeft je abonnement niet te verhogen, staat ook in de mail :)

Bouler

"Donald Koeleman" <donald....@hoppers.nl> schreef in bericht

> [...]
> pc 's aanhangen, enz. Dus ik verwacht dat ik hier duidelijk meer dan de
> huidige snelheid moet kunnen halen, wat de ooit hier geposte gegevens uit

Mijn moeder zou gezegd hebben: "Blijven bidden";-)
--
Groeten
Bouler

Michiel Bruijn

Andre wrote:

> Ook de mail gehad...
>
> Echter ik ga nu erg twijfelen.... Bij tweakdsl.nl
> 10Mbit/1Mbit voor 34.95 euro....

Dan ben je die 75 Euro vergeten die je kwijt bent als je je abo opzegt
binnen 2 jaar.
Je kan natuurlijk ook bij fiberworld gaan kijken....

--
Use my first name dot last name @ tno dot nl to reply by mail

Wouter Smaal

Arlé Mooldijk wrote:

> Ik heb een ZyXEL Prestige 650R-31 en zit op zo'n 317 meter van de centrale
> volgens de spike.oli.tudelft.nl/adsl site. Welke uploadsnelheden behaalt men
> gemiddeld zo met deze router icm met Demon+Tiscali Wholesale?

Ik (3520 echte meters van de centrale) had Demon/BBned (ul 90 Kbyte/sec)
en sedert aug 2004 Ipact/BabyXL (ul 52 Kbyte/sec). CJ 813 en Zyxel 650
geen verschil in dl/ul.

Piet Beertema

"Jan (Bouli) Van Gerwen" wrote:
> Waarom is iemand die gewoon zegt wat velen van ons denken een troll
> en is zo iemand als Piet Beertema die ongegronde niet beargumenteerde
> domme opmerkingen maakt dat niet.

Ach gut, alweer zo iemand die niet kan lezen.

-p

De wrotter

Knip, knipper, verknip...

.... over afstand centrale.......

Volgens mij is dit totaal niet meer van belang. Ptt telecom gebruikt de afstand
als argument om geen adsl te hoeven leveren. Ik heb BBNed nog nooit gehoord dat
een verbinding niet te leveren is vanwege een te grootte afstand. Tjsa, als je
nu praat over afstanden van 5 km. of meer, zou het inderdaad een hייl
aannemelijk kunnen zijn dat die afstand te groot is.

Ik zou dan van 4/1 naar 6/1 gaan. Ik heb nog steeds het idee, dat 4/1 de meest
haalbare snelheid hier is. Maar het maakt alleen met de prijs hייl wat uit dat
je naar die 6/1 snelheid gaat. Alleen daarom ga ik naar die 6/1 snelheid. Als
die snelheid gehaald zou worden, zou het mooi zijn maar is niet zo belangrijk
dan de prijs.

De wrotter

Ed

On Wed, 04 Jan 2006 15:07:57 +0100, Maurice Š <a...@b.com> wrote:

>Dit mailtje mocht ik zojuist van Demon ontvangen ..

Weet iemand misschien of je weer automatisch een jaarkontrakt krijgt
als je upgrade van 512/256 naar 1536/768 per februari.
Mijn oude kontrakt is al bijna een jaar verlopen en ik heb geen zin om
weer vast te zitten voor een jaar na mijn eventuele upgrade.
Ed

Rene [met WIND]

Ed schreef op donderdag 5-1-2006 :

Ik kan me niet voorstellen. Het eerste jaar is een jaarcontract in
verband met de aanloop kosten, daarna is de contract per maand
opzegbaar. Zou niet weten waarom dat nu anders wordt.

--
Rene [met WIND]

Piet Beertema

Ed wrote:
> Weet iemand misschien of je weer automatisch een jaarkontrakt krijgt
> als je upgrade van 512/256 naar 1536/768 per februari.

Je gaat geen nieuw contract aan: je huidige contract wijzigt,
en dan alleen voor wat betreft de geleverde dienst/product.

-p

Roland

Betekent dit dat als ik niks doe ik straks nog steeds 29 euro betaal voor
1024/512 en als ik upgrade ik ca. 50% minder betaal voor 50% meer?

Klinkt erg vreemd :-) Of zitten er meer verschillen tussen bijv. de oude
1024/512 en de nieuwe 1536/768?? Of straks toch een prijsaanpassing voor de
huidige verbindingen?

Met verwachtende groetjes
Roland

Lennart

On Thu, 05 Jan 2006 11:54:51 +0100, De wrotter wrote:

> [...]
> nu praat over afstanden van 5 km. of meer, zou het inderdaad een hייl
> aannemelijk kunnen zijn dat die afstand te groot is.

Hoe langer de koperdraad, hoe meer attenuation (demping) en hoe minder er
van het signaal overblijft. En bij meer dan 2 of 3 km kan dat al beperkend
zijn voor de max. snelheid en stabiliteit, afhankelijk van de kwaliteit
van het koper. Het is niet zo dat kpn of wie dan ook dat uit de duim
zuigt. En waar haal je vandaan dat bbned nooit lijnen afwijst wegens te
lange afstand?

Lennart

Diederik Lascaris

> [...]
>
> Klinkt erg vreemd :-) Of zitten er meer verschillen tussen bijv. de oude
> 1024/512 en de nieuwe 1536/768?? Of straks toch een prijsaanpassing voor

Het is juist helemaal niet vreemd dat ze jou de mogelijkheid blijven
bieden om tegen de oude voorwaarden (prijs/snelheid verhouding) internet
af te nemen. Als ze jou opeens andere diensten gaan aanbieden tegen andere
prijzen (dat is dus iets anders dan hetzelfde bedrag blijven betalen en
alleen extra snelhied leveren dan overeengekomen) dan kun jij als klant
namelijk weigeren dit nieuwe contract te accepteren en kun je dus als je
nog binnen je 1e jaar zit eruit stappen.

Opzich wel jammer, anders was ik weggeweest :P Nouja, nu nog maar even een
paar maanden aankijken nog. Maar ik acht de kans toch zeer groot dat ik
als mijn 1e jaar erop zit ga overstappen. De prijs/snelheid verhouding
blijft wat aan de magere kant helaas.

Lion-O

> Waarom is iemand die gewoon zegt wat velen van ons denken een troll en is zo

> iemand als Piet Beertema die ongegronde niet beargumenteerde domme
> opmerkingen maakt dat niet.

Een hele belangrijke factor is de manier waarop je het brengt. Argumenteer je
normaal "Ik vind het maar een zooitje want..." of gedraag je je als een kleuter
"DEMON IS KLOTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!".

Lijkt me een vrij eenvoudig gegeven.

> Of vindt je 75 euri voor 16/1 zo'n geweldige aanbieding of 3/1 voor 31 euro?

Makkelijk vergelijken zo; 16/1 tegenover 3/1 zonder ook maar enige
randvoorwaarden te noemen.

Vind je jouw auto echt zo goed? Die van jou rijdt wel 12 op 1 terwijl die van
mij dus even lekker 28 op 1 rijd, kan je nagaan hoeveel goedkoper dat wel niet
is (goed, dat je er niet veel harder dan 60 - 70 mee kan gaan laat ik nu even
buiten beschouwing).

Kortom; meten met 2 maten. Tel dat op bij punt 1 en ik denk dat voor de meeste
mensen een en ander wel heel erg duidelijk wordt.

--
Groetjes, Peter

.\\ PGP/GPG key: http://www.catslair.org/pubkey.asc

Roland Mathijssen

"Diederik Lascaris" <nonvalid <AT> somewhere.com> wrote in message

> [...]
> namelijk weigeren dit nieuwe contract te accepteren en kun je dus als je
> nog binnen je 1e jaar zit eruit stappen.

Hallo Diederick,

Woon jij in Winchester, USA, of misbruik je iemand anders zijn/haar domein?

Dat eruit stappen is bij mij niet van toepassing. Al 3 jaar een zeer
tevreden demon ADSL klant, en daarvoor al een aantal jaar een tevreden inbel
klant. En zoals e.e.a. nu aangeboden wordt lijkt me jou redenering zo vlug
toch niet van toepassing.

Ik ben gewoon benieuwd of ik straks relatief gezien 30% meer moet betalen
(lees geen 50% korting krijg) als ik niet in snelheid omhoog ga, en als dat
zo is, waarom dat zo is :-)

Ik wacht af ;-)

Groetjes
Roland

GerritJan

Toch jammer dat ze de 512 Kb variant niet in prijs verlagen. Veel van mijn
klanten vinden deze snelheid ruim voldoende.
GJ

PleegWat

Lion-O wrote:
> [...]
> is (goed, dat je er niet veel harder dan 60 - 70 mee kan gaan laat ik nu even

Waar. Maar tegelijkertijd zijn er mensen die auto A kopen in plaats van
auto B omdat auto A 250 km/u haalt en auto B maar 200.

--

PleegWat
Remove caps to reply

Arlé Mooldijk

In news:rMadndurrdR...@infopact.nl,
Wouter Smaal <nos...@devnull.invalid> typed:

Hebben ze dat nadat bleek dat het niet goed functioneerde teruggezet naar 52
kbyte/s of was het gelijk al die 'snelheid'?

Mvg,
Arlé

Rene [met WIND]

Op donderdag 5-1-2006 schreef Rando hier :
> ik heb het gepresteerd om tegen de goden van Demon te zeggen bla bla bla bla
> bla bla bla bla

We hebben je wel herkend hoor, David [
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goliat ]

--
Rene (met WIND)

A展e M. te H.

"GerritJan" <gerr...@gmx.net> schreef in bericht

> [...]

Ben me ook aan het oriënteren op prijzen en snelheden bij andere providers,
o.a via www.internetten.nl bv:

*CompuServe ADSL 2048 special: 2048/830 Kb, 9,95 euro 1e jaar, daarna 19,95
euro
*CompuServe ADSL 2048 special + telefonie: 2048/830 Kb, 14,95 euro 1e jaar,
daarna 24,95 . Met dit pakket kun je gratis bellen naar vaste nummers in
Nederland. Je behoudt je huidige KPN-nummer en krijgt een extra nummer van
CompuServe.
*Fiberworld ADSL4ONE 2048: 2048/1024 Kb, 14,50 euro (Bij beëindiging van het
abonnement wordt een bedrag van € 77,35 berekend, als zijnde
ontkoppelingskosten van het BBned netwerk)
*12move Fast: 2048/320 Kb, 13,95 euro

Als je dat vergelijkt met Demon DSL 512/256 Kb en 19,95 euro, dan lijkt mij
een overstap zeker gerechtvaardigd. Iemand ervaring met bovengenoemde
pakketten?

Wouter Smaal

Jan (Bouli) Van Gerwen

"Piet Beertema" <www.godfatherof.nl/@opt-in.invalid> wrote in message
En alweer zo'n domme opmerking alleen een troll waardig, ik heb eens gekeken
of ik ergens en post of reply van jou kon vinden waarin iets ter zake zijnde
in stond, helaas de NG kunnen we bij Demon niet ver genoeg terugblikken, of
is er nooit een post of reply van je geweest die ter zake was.

Maar ik hou erover op want ik ben denk ik gewoon een troll aan het voeden,
die beter de "op"voor dat voeden kan gebruiken.

Grtz Jan

Piet Beertema

"Jan (Bouli) Van Gerwen" wrote:
> [...]
> we bij Demon niet ver genoeg terugblikken, of is er nooit een
> post of reply van je geweest die ter zake was.

http://www.zeiss.nl/C1256C2A0043CEAD/Search_Web?OpenForm

-p

Bouler

"GerritJan" <gerr...@gmx.net> schreef in bericht

Over die variant wordt zelfs helemaal niet gesproken (bestaat die straks nog
wel?), ik wil wel sneller maar of dat kan op 4 km vanaf de centrale
betwijfel ik.
En als het niet sneller kan dan zou een prijsverlaging welkom zijn.
Overigens ben ik nog steeds een tevreden klant.
--
Groeten
Bouler

Bart Kerkvliet

Arlé Mooldijk wrote:

> Ik heb een ZyXEL Prestige 650R-31 en zit op zo'n 317 meter van de centrale
> volgens de spike.oli.tudelft.nl/adsl site. Welke uploadsnelheden behaalt men
> gemiddeld zo met deze router icm met Demon+Tiscali Wholesale?

Met 650R-31/33 zo'n 800 a 832kbps upstream verwacht ik. Effectief dus
zo'n 80 a 85kByte/s haalbaar upstream.

--
Bart

Jan Hoolwerf

Hello Bart,

Ook ik heb zo'n Zyxel (op ISDN lijn via BBNed, ooit uit de Demon doos
gehaald en nooit wat aan veranderd) en met de "Demon ftp speedtest"
haal ik eigenlijk altijd 95+ Kbytes/sec.

Ik woon op zo'n 1100 meter vanaf de centrale en mag dus niet klagen met
die upload (en dat doe ik ook niet <G>) maar is dit gewoon een kwestie
van stom geluk hebben? Mooi koper, centrale met toevallige goed
matchende apparatuur en netwerk en dat soort dingen.

Durf jij, of iemand anders, ook maar iets te voorspellen als ik hier
het 2e aderpaar voor een POTS aansluiting in gebruik neem en daarover
ADSL via Demon / BBNed neem? Ik wil n.l. wel van ISDN af.

regards, Jan Hoolwerf

--
+ email : news...@hoolwerf.invalid
+ http://www.hoolwerf.invalid

Bart Kerkvliet

Jan Hoolwerf wrote:

> [...]
> van stom geluk hebben? Mooi koper, centrale met toevallige goed
> matchende apparatuur en netwerk en dat soort dingen.

Combinatie van apparatuur is het. De ZyXEL 650-R/H31/33 zijn op een
Alcatel chipset gebaseerd en vermoedelijk gebruikt BBned op die centrale
ook Alcatel apparatuur (gebaseerd op Alcatel chipset voor de ADSL1
kaarten en op Broadcom voor ADSL2+ kaarten).

Als je leest dat BBned begin dit jaar alle ADSL1 kaarten voor ADSL2+
geschikte gaat verwisselen zou je de upstream op dat moment met dit type
modem op deze lijn ook heel waarschijnlijk zien verschuiven.

> Durf jij, of iemand anders, ook maar iets te voorspellen als ik hier
> het 2e aderpaar voor een POTS aansluiting in gebruik neem en daarover
> ADSL via Demon / BBNed neem? Ik wil n.l. wel van ISDN af.

Een tweede lijn op hetzelfde ISRA punt / pand zal vaak hetzelfde zijn
als de eerste. Het komt voor dat die langer/korter/beter/slechter is,
maar niet veel.

--
Bart

Arlé Mooldijk

In news:43beed8f$0$735$5fc...@dreader2.news.tiscali.nl,
Bart Kerkvliet <bart-invalid-kerkvliet@-invalid-gmail.com> typed:

Wat voor apparatuur gebruikt Tiscali Wholesale/BabyXL in de centrale? Is dat
zoveel anders dan bij bbned?

Met welke apparatuur aan de klantzijde zijn hogere snelheden mogelijk bij
een Tiscali Wholesale/BabyXL aansluiting (via Demon ook weer)?

Mvg,
Arlé

Arlé Mooldijk

In news:43bf6ddc$0$725$5fc...@dreader2.news.tiscali.nl,
> [...]

> geschikte gaat verwisselen zou je de upstream op dat moment met dit
> type modem op deze lijn ook heel waarschijnlijk zien verschuiven.

Ik heb even op de bbned site gekeken en de centrale waar ik op zit is reeds
geschikt gemaakt voor ADSL2+, ik neem aan dat ze dan alle ADSL DSLAM's
vervangen hebben door deze apparatuur? Als dat inderdaad zo is, dan heb ik
geen verschil in up- en download sync ervaren. M'n modem traint nog steeds
in op dezelfde snelheid als vorig jaar rond deze tijd (eigenlijk al sinds
Demon 1Mbps upstream aanbied, want ik heb altijd 928 kbyte/s gehad). Maar
goed, ik zit op zo'n 317 meter van de centrale af volgens de

boudinman

Ik ben van plan om te kiezen voor de heftigste abbo. Maar vraag ik me
af of ik een neiuewe modem nodig zal hebben. ( Heb nu een copperjet
810). En zo ja, moet ik dat zelf betalen?
Hopelijk kunnen we een modem/router erbij krijgenb net als bij xs4all.

Peace
The Step-We-Ceilidh Band.
http://www.step-we-ceilidh.nl/
--
Posted by news://news.nb.nu

Wouter Smaal

Sommige ISP's, die ADSL via Tiscali Wholesale leveren, offreren een
lagere upload dan 1Mbit/sec. Enig idee waarom?

Bart Kerkvliet

Als mijn tijdlijn nog een beetje helder is in m'n hoofd heeft BBned
vanaf eind 2003 een centrale of 70 a 90 omgebouwd van Cisco naar
Alcatel. Nu kan het zijn dat je toen al op een Alcatel terecht bent
gekomen en dus niets hebt gezien.

Nu zegt het ADSL2+ geschikt zijn niet veel eigenlijk omdat de ADSL2+
kaarten naast de andere ADSL kaarten zitten wellicht. En de ADSL kaarten
zijn op een andere chipset (Alcatel) gebaseerd dan de ADSL2+ kaarten
voor de Alcatel dslams (Broadcom) ook nog eens.

Daarnaast kan het zijn dat BBned gekozen heeft om een centrale ADSL2+
geschikt te maken door naast bijvoorbeeld een rack met Cisco's een
Alcatel te plaatsen. Als dat het geval is kan je ook nog op een Cisco
aangesloten zijn, en zo niets merken, ondanks er ADSL2+ beschikbaarheid
is op die centrale voor BBned.

Kortom, vele scenario's denkbaar en eigenlijk weet je dus nog niets. Als
je nu een ZyXEL 650R/H-31/33 hebt vermoed ik een Alcatel DSLAM, maar een
ADSL1 kaart (nog). De combinatie Alcatel & Alcatel op je lijn aan beide
kanten kan die upstream verklaren.

--
Bart

Foetsji

Hidde wrote:

> Lijkt mij een zeer acceptabel aanbod. Bij xs4all zou ik voor die 6mbit
> lijn 60 euro kwijt zijn. Het bevalt me verder nog steeds prima bij
> demon, ondertussen alweer bijna 3 jaar.

Maar er is meer dan XS ......

En Foets su(r)ft weer vrolijk verder.

-- www.speedxs.nl ADSL2+ (BBned) 10Mb/1Mbps voor maar Eur. 29,95 p.m. &
16-24Mb/1.3Mbps voor maar Eur. 54,95 p.m. --

Jan Hoolwerf

Hello Bart,

On 07 Jan 06, Bart Kerkvliet wrote:

> Als je leest dat BBned begin dit jaar alle ADSL1 kaarten voor ADSL2+
> geschikte gaat verwisselen zou je de upstream op dat moment met dit
> type modem op deze lijn ook heel waarschijnlijk zien verschuiven.

Ai, verschuiven zou wel eens een mooi eufemisme kunnen zijn voor
verlagen want veel sneller dan nu kan het hier niet. Nou ja, ik wacht
wel af. Als het nadelig uitpakt kan ik altijd nog op ADSL2+
overstappen.

Overigens kan ik al een tijdje ADSL2+ krijgen hier maar ik neem aan dat
BBned mij niet nu al op dat soort apparatuur aangesloten heeft.

De rest van je antworrd heb ik botweg weggelaten maar het was duidelijk
en nuttig, mijn dank daarvoor.

Bart Kerkvliet

Arlé Mooldijk wrote:

> Wat voor apparatuur gebruikt Tiscali Wholesale/BabyXL in de centrale? Is dat
> zoveel anders dan bij bbned?

Met een beetje zoekwerk moet dat zo te achterhalen zijn.

> Met welke apparatuur aan de klantzijde zijn hogere snelheden mogelijk bij
> een Tiscali Wholesale/BabyXL aansluiting (via Demon ook weer)?

't Is een kwestie van proberen eigenlijk omdat ook elke lijn weer anders
is. En ADSL1 is weer een ander verhaal dan ADSL2+ qua upstream.

--
Bart

Bart Kerkvliet

Wouter Smaal wrote:

> Sommige ISP's, die ADSL via Tiscali Wholesale leveren, offreren een
> lagere upload dan 1Mbit/sec. Enig idee waarom?

My gues is as good as yours.

Vermoed omdat het simpelweg niet te garanderen valt die 1024kbps. Ik kan
mij van de afgelopen jaren de enorme berg en lange discussie topics op
usenet en fora nog prima herinneren.

--
Bart

hum

"boudinman" <boud...@removethispartoperamail.com> schreef in bericht

je bent me net een stap voor met die vraag over het modem..gratis of
betalen;)
ik ben ook van plan om het hoogste abbo te nemen. mits,er toch wel garanties
worden gegeven.
want heb nu 8/1 al 3 jaar maar upload zuigt als een varken in de modder
60kb,en dat al een jaar.
maargoed,zat teveel water in de grond hahaha.volgens hd.
ben benieuwd of dit wat meer zal bieden als met mijn huidig abbotje(65 euro
is niet nix tenslotte en 75 al helemaal niet!!)
en anders word het gewoon overstappen.ik heb even afgewacht wat het gode
nieuws zou zijn en dat is dit dus.
dus demon maak waar wat je belooft!!
saluti de tutti allemaal.

boudinman

On Sun, 8 Jan 2006 16:30:41 +0100, "hum" <pos...@humtie.demon.nl>
wrote:

Mijn upload gaat prima. Stabiel rond de 89. Maar mijn download zuigt
juist. Net een test gedaan bij Alken en resultaat is dit 3685.848 Kbps
(IP: 460.73 KB/sec - ATM: 575.91 KB/sec).
Een jaar geldenen haalde ik met gemak boven de 700KB. Dacht niet dat
iets veranderd was. Geen router ertussen, korte kabel, zeer dicht
tegen de iSRA punt. Ik heb van alles seruit gehaald en weer in elkaar
gezet en nog blijft het zo.
Wij hebben ook chello classic hier thuis die gebruikt wordt door mijn
dochter. Die snelheid is verhoogd en daar haal ik 675KB nu.
Als Demon de zaakjes goed rond krijgt, laat ik een router tussen
plaatsen en zeg ik chello op. Met een grotere download snelheid moet
dat kunnen dacht ik zo.

hum

"boudinman" <boud...@removethispartoperamail.com> schreef in bericht

is hier andersom dan,zit altijd strak rond de 800/880 kb(down) soms pieken
tot 1mb
maar upload is in mijn geval belangrijk(up nog al veel)
en nu je het toch over chello hebt,dat was ook een optie voor mij extreme
abbo ivm 2048 up,
hoe zijn jouw (dochter)ervaringen qua problemen? is dan wel 5 euro meer als
demon's nieuwe aanbieding,
maar als het goed werkt kan die 5 euro er ook nog wel bij:)
bedankt alvast voor je reactie:)

boudinman

> [...]
>demon's nieuwe aanbieding,
>maar als het goed werkt kan die 5 euro er ook nog wel bij:)

Ik heb zowel Demon 8/1 als chello classic. De chello classic is ook
8/1 nu. Ik denk dat Chello de meeste ziektes eruit heeft. De
newsserver is bagger, maar ik gebruik toch een pay server.
mijn dochter en vrouw gebruiken chello naar volle tevredenheid. Ik heb
het al vanaf 1998. De eerste jaren waren afschuwelijk. Maar het gaat
nu wel goed mag ik zeggen. Zelfs hun helpdesk is redelijk nu.
Heb geen ervaring met extreme dus kan geen commentaar op leveren.
In de laatste 3 maanden heeft chello een dagdeel eruit gelegen. Maar
dat heeft Demon ook gehad. Ik had gisteravond bij Demon zelfs een
korte onderbreking.
Maar toch hoop ik dat Demon de zaakjes goed rond krijgt met de
upgrade. Als dat echt lukt en ik haal echt 60% van de theoretische
snelheid, dan zeg ik Chello op en huur ik iemand in om een draadloze
router te plaatsen en alles afdoen met 1 abbo.

Peace,

Jock

demon

Nieuwe end oude klanten kreeg nu de zelfde snelheid voor de zelfde prijs.
Voor 2 jaar geleden kreeg alle oude klanten en gratis snelheid verhoging, end
kunt kiezen voor en noch snellere abonnement met en voordelige prijs. Nu
blijkt het dat Demon heeft de oude klanten vergeten. Als ik het goed kan
herinneren was het zo: Oude klanten met 512/256, kreeg 1024/512 voor de
zeefde prijs, of kunt kiezen voor 2048/1024 voor het zeefde prijs als nieuwe
klanten moet voor 1024/512 abonnement moet betaalen.

A展e M. te H.

"demon" schreef

> Oude klanten met 512/256, kreeg 1024/512 voor de zeefde prijs

Nou, ik ben bijna 60, maar ik kreeg geen 1024/512 voor dezelfde prijs. Maar
misschien is 60 nog niet oud genoeg ... ;-)
Arie

Cecile

<A®ie M. te H.> sprak ons toe:

Misschien krijg je een roze kortingskaart als je 65 bent :-D
--
Groet, Cecile
----------------

Martijn Dekker

Maurice Š <a...@b.com> wrote:

> Dit mailtje mocht ik zojuist van Demon ontvangen ..
[knip]

Ik ben ook DSL Express-klant maar heb dit mailtje nooit ontvangen.
Iemand enig idee hoe dat komt?

- Martijn

Sander Plas

"Martijn Dekker" <mar...@inlv.demon.nl> wrote in message

De mail is naar postmaster@<systeemnaam>.demon.nl gestuurd. Lees je die mail
wel?

Martijn Dekker

Sander Plas <san...@oele.net> wrote:

> "Martijn Dekker" <mar...@inlv.demon.nl> wrote in message

> De mail is naar postmaster@<systeemnaam>.demon.nl gestuurd. Lees je die mail
> wel?

Jazeker, dat komt in mijn gewone mailbox binnen (net nog even getest).
Bovendien ontving ik bijvoorbeeld op 21 december wel een naar
postmaster@inlv gestuurd mailtje over de openingstijden.

- Martijn

JoJo

On Wed, 04 Jan 2006 15:07:57 +0100, Maurice Š wrote:

> [...]

Bij Wanadoo krijg je 20Mb/1Mb voor 23,50 Euro.
Dat zijn toch absurde verschillen. Dan ben je toch een dief van je
eigen portemonnee als je voor Demon kiest. Ik begrijp zeker iets niet?

--
Johan
http://jojo.havank.com of http://jojo.nb.nu

Jan (Bouli) Van Gerwen

"JoJo" <nom...@nospam.demon.nl> wrote in message

> Bij Wanadoo krijg je 20Mb/1Mb voor 23,50 Euro.
> Dat zijn toch absurde verschillen. Dan ben je toch een dief van je
> eigen portemonnee als je voor Demon kiest. Ik begrijp zeker iets niet?

Dat vraag ik me dus ook al een tijdje af Johan, hoe kan dat verschil zo
drastisch zijn. Een paar vrienden van me hebben dit wanadoo abbo en zijn dik
tevreden dus ga ik ook maar eens. Ik heb nog even afgewacht wat dan komen
zou bij Demon in Januari maarja das toch wel een te groot verschil, of debkt
Demon nou dat hun gratis helpdesk ( die ik 1x in 3 jaar gebruikt heb )
zoveel waard is?

Grtz Jan

A展e M. te H.

"JoJo" schreef

> Bij Wanadoo krijg je 20Mb/1Mb voor 23,50 Euro.
> Dat zijn toch absurde verschillen. Dan ben je toch een dief van je
> eigen portemonnee als je voor Demon kiest. Ik begrijp zeker iets niet?

Heb ik ook gezien, maar die downloadsnelheid is niet overal realiseerbaar.
Via de snelheidstest op hun site kom ik niet hoger dan 4-8Mb
downloadsnelheid. Respectabel, maar toch ....
Arie

Sander Plas

Vreemd, de mail is wel degelijk naar die systeemnaam gestuurd..

Jan (Bouli) Van Gerwen

"A展e M. te H." <ar...@nospam.demon.nl> wrote in message
Maar dat betekend toch dat je ook bij een andere provider niet hoger zult
komen, welke provider je ook gebruikt de afstand tot de centrale blijft
hetzelfde. Dus kun jij toch beter kijken naar de verschillende 8Mb abbo's.

Grtz Jan

A展e M. te H.

"Jan (Bouli) Van Gerwen" schreef

> [...]
> hetzelfde. Dus kun jij toch beter kijken naar de verschillende 8Mb abbo's.

Dat is me bekend Jan, maar ik bedoelde alleen te zeggen dat men zich niet
blind moet staren op de 20 Mb, want er staat ook TOT 20 Mb, en dat is lang
niet overal realiseerbaar!
Groet-je, Arie.

Martijn Dekker

Sander Plas <san...@oele.net> wrote:

> Vreemd, de mail is wel degelijk naar die systeemnaam gestuurd..

<grom> 't Zal wel op één of andere manier aan mij liggen, dan. Bedankt.

- M.

JoJo

Dat klopt. Maar dat kun je in deze vergelijking achterwege laten. Dat
geldt ook voor andere providers.
Mijn zoon heeft onlangs Wanadoo genomen. De 1e week bedenktijd, de 2e
week op donderdag geleverd ondanks de feestdagen. Aansluiten en
werken. Hij haalt 15mbit. En dat voor 23,50. Dat is wel even wat
anders dan 16mbit voor 75 Euro bij Demon.

Donald Koeleman

"JoJo" <nom...@nospam.demon.nl> schreef in bericht

> Bij Wanadoo krijg je 20Mb/1Mb voor 23,50 Euro.
> Dat zijn toch absurde verschillen. Dan ben je toch een dief van je
> eigen portemonnee als je voor Demon kiest. Ik begrijp zeker iets niet?

Zo zijn ze een Euro omhoog gegaan met de prijs. Zelfde prijs als het 3/1 abo
bij Demon, ook 31 Euro/maand.

Message has been deleted

Riemer Palstra

On 2006-02-02, goo...@dimitri.org <goo...@dimitri.org> wrote:
> bladiebla

Schandalig! Ik ga gelijk Abuse mailen!

--
Riemer Palstra Amsterdam, The Netherlands
rie...@palstra.com http://www.palstra.com/